هاشمی نسب: دیگر جایی برای من در فولاد نبود؛ پیشنهاد برای نکونام می‌آید

مربی پیشین تیم فولاد خوزستان گفت: مسائلی که با باشگاه فولاد داشتم دوستانه حل شد و از این باشگاه جدا شدم.

هاشمی نسب: دیگر جایی برای من در فولاد نبود؛ پیشنهاد برای نکونام می‌آید
مربی پیشین تیم فولاد خوزستان گفت: مسائلی که با باشگاه فولاد داشتم دوستانه حل شد و از این باشگاه جدا شدم.

مهدی هاشمی نسب  در مورد اینکه تکلیف او با باشگاه فولاد خوزستان به کجا انجامید، اظهار داشت: در توافقی که با حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فولاد داشتم برای جدایی از این باشگاه به توافق رسیدیم.

وی در خصوص اینکه چه صحبت‌هایی درباره جدایی از فولاد خوزستان دارد، گفت: نه دیگر حرف خاصی ندارم. خیلی دوستانه برای جدایی به توافق رسیدم. 

مربی پیشین تیم فولاد خوزستان در مورد اینکه یکسری اتفاقات پس از استعفای جواد نکونام از سرمربیگری فولاد رخ داد اما او در تیم ماند، عنوان کرد: خیلی اتفاقات افتاده بود. می‌خواستم در موردش صحبت کنم ولی چون مسائلی که با باشگاه فولاد داشتم دوستانه حل شد نمی‌خواهم در موردش حرفی بزنم.

وی با اشاره به اینکه زحمات زیادی برای موفقیت فولاد خوزستان کشید، یادآور شد: پس از رفتن جواد نکونام دیگر در فولاد جایی برای من نبود. ولی نمی‌خواهم در مورد مسائل گذشته صحبت کنم. بعضی از دوستان بدون گرفتن حق و حقوقشان رفتند اما من گفتم آدمی نیستم که به این راحتی بروم. باید حق و حقوقم پرداخت شود چون زحمت کشیده بودم. به همین دلیل ماندم و با مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به توافق رسیدم. الحمدلله بدون هیچ مشکلی هم جدا شدم. دست‌شان درد نکند. جا دارد از آقای شعبانی تشکر کنم.

هاشمی نسب در مورد اینکه مبلغی به حساب وی واریز شد، تصریح کرد: خیر، یک توافقی شده و ان‌شاءالله در آینده طلبم را دریافت می‌کنم. 

هاشمی نسب در واکنش به اینکه پیشنهادی برای مربیگری دریافت نکرده، گفت: والله من اطلاعی ندارم. اگر پیشنهادی بیاید برای آقای نکونام می‌آید. برای من پیشنهادی نمی‌آید که حالا بخواهم در موردش صحبت کنم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها