مدیر تراکتور: با بردن پرسپولیس می‌توانیم قهرمان لیگ شویم/نصیرزاده بدون اجازه خمز با بازیکنی صحبت نمی‌کند

مدیر تیم فوتبال تراکتور گفت: با بردن پرسپولیس حتما می‌توانیم قهرمان لیگ شویم.

مدیر تراکتور: با بردن پرسپولیس می‌توانیم قهرمان لیگ شویم/نصیرزاده بدون اجازه خمز با بازیکنی صحبت نمی‌کند

مدیر تیم فوتبال تراکتور گفت: با بردن پرسپولیس حتما می‌توانیم قهرمان لیگ شویم.

علی اکبر ذوالمجیدیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور در آستانه بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: خدا را شکر تراکتور در شرایط خوبی قرار گرفته است. همه می‌بینند از زمان آمدن خمز، تراکتور به چه شکلی بازی می‌کند. بچه‌ها کارهای تاکتیکی مدنظر او را به بهترین شکل پیاده می‌کنند و قطعا با توجه به این روند خوب، در بازی با پرسپولیس هم برای برد به زمین می‌رویم. با بردن این بازی حتما می‌توانیم قهرمان لیگ شویم زیرا در این حالت فاصله ما با پرسپولیس به 3 امتیاز می‌رسد. 9 بازی باقی مانده و هر تیم می‌تواند 27 امتیاز کسب کند. امیدواریم با بردن پرسپولیس، امیدمان به دیدارهای بعدی بیشتر شود.

وی درمورد محل برگزاری بازی و محرومان تراکتور مقابل پرسپولیس، توضیح داد: این بازی با نظر پاکو خمز در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می‌شود. هر چه او بگوید ما هم انجام می‌دهیم. همچنین هادی محمدی و مهدی هاشم‌نژاد را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. 

مدیر تیم تراکتور درخصوص غیبت هواداران در بازی با پرسپولیس، خاطرنشان کرد: در 10 یا 20 سال فقط یک بار اتفاقاتی می‌افتد که سبب می‌شود هواداران از حضور در ورزشگاه محروم شوند. البته شیطنت‌های برخی بازیکنان هم عامل چنین اتفاقی است. 35 سال است در فوتبال تبریز حضور دارم. حتی در زمان برگزاری لیگ قدس که کوچک‌تر بودیم و برای تماشای بازی به ورزشگاه می‌رفتیم، تا پشت دروازه هوادار می‌نشست اما به تیم حریف ذره‌ای بی‌احترامی نمی‌شد. متاسفانه شیطنت‌های برخی بازیکنان سبب به هم ریختن فضای سکوها می‌شود. 

ذوالمجیدیان ادامه داد: در همان بازی سال گذشته 2 تیم پرتاب سنگ امید عالیشاه به سمت هواداران سبب ناراحتی آن‌ها شد اما هواداران تراکتور از بهترین‌های ایران هستند و به مربی‌ای مثل یحیی گل‌محمدی که برای تراکتور زحمت کشیده، هیچ وقت توهین نمی‌کنند. من به هواداران سایر تیم‌ها نیز احترام می‌گذارم. 

وی درمورد ادعای عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان پس از شکست 3 بر یک این تیم مقابل تراکتور مبنی بر مذاکره هوشنگ نصیرز‌اده با بازیکن صنعت نفت در وسط زمین، پاسخ داد: پس از آن بازی وقتی می‌خواستیم برای رفتن به فرودگاه سوار اتوبوس شویم، به من گفتند یکی از مدیران باشگاه صنعت نفت گفته نصیرزاده چنین کاری انجام داده‌ است. در شرایطی که اصلا این موضوع صحت ندارد و چرا باید وقتی تیم ما برنده شده است، مدیرعامل باشگاه بخواهد با بازیکن حریف صحبت کند.

مدیر تیم تراکتور تاکید کرد: اگر نصیرزاده بخواهد بازیکنی را به تراکتور بیاورد، ابتدا باید نظر خمز را بپرسد یا اگر باشگاه بازیکنی را بپسندد، حتما نظر سرمربی هم را می‌پرسد زیرا مسئول فنی و نتیجه تیم، خمز است و او باید درمورد جذب بازیکن نظر نهایی‌اش را اعلام کند. در کل اولین بار بود که چنین حرفی را شنیده‌ام و اطمینان دارم مدیرعامل تراکتور این کار را نکرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها