بوحمدان: امیدوارم منصوریان در فولاد موفق باشد

هواداران فولاد از این تیم توقع دارند و ما باید نتایج خوبی در ادامه بگیریم.

بوحمدان: امیدوارم منصوریان در فولاد موفق باشد

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت، شکست برابر الهلال به‌دلیل نمایش خوبی که مقابل این داشتند برای فولادی‌ها تلخ‌تر از باخت در شرایط عادی بوده است.

حمید بوحمدان درباره عملکرد فولاد در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در بازی با الفیصلی نمایش خوبی داشتیم و از این مرحله با انجام یک بازی خوب و هوشمندانه عبور کردیم و به الهلال عربستان رسیدیم. در بازی با الهلال هم از لحاظ فنی نمایش خوبی داشتیم. شاید خیلی‌ها تصور می‌کردند که الهلال با یک نتیجه سنگین فولاد را شکست می‌دهد، اما ما پا به پای این تیم بازی کردیم. ما از لحاظ مسائل مالی و خیلی‌ چیزهای دیگر با الهلال قابل قیاس نبودیم، ولی بچه‌ها عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشتند. 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم اگر در لحظات پایانی بیشتر تمرکز می‌کردیم می‌توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم و در مجموع باید بگویم که مقابل الهلال حق ما شکست نبود. ما مقابل آنها بسیار خوب بازی کردیم و متأسفانه روی چند صحنه با بدشانسی مواجه شدیم و حتی توپ را به تیر دروازه حریف هم زدیم. در این بازی کیفیت‌مان را نشان دادیم، ولی گل خوردن در دقایق پایانی باعث شد تا کار سختی برای جبران نتیجه داشته باشیم. چون در این مسابقه خوب بازی کردیم واقعاً شکست برابر الهلال برای‌مان تلخ‌تر بود.

وی درباره استعفا جواد نکونام قبل از بازی با الهلال تصریح کرد: وقتی یک تیم در چنین موقعیتی بوده و یک بازی حساس را پیش رو داشته باشد، طبیعتاً چنین اتفاقاتی می‌تواند در روحیه بازیکنان تأثیر بگذارد. ما با شوک بزرگی مواجه شدیم، ولی به‌هرحال باید با این موضوع کنار می‌آمدیم که همین طور هم شد و در زمین مسابقه نمایش خوبی داشتیم. 

بوحمدان راجع به اختلاف‌های نکونام با باشگاه فولاد خوزستان یادآور شد: من بازیکن هستم و نمی‌توانم در مورد این مسائل صحبت کنم. به‌هرحال نظر جواد نکونام این بود که جدا شود، امیدوارم هر اتفاقی که برای فولاد رخ می‌دهد خیر باشد. ما حالا فقط لیگ برتر و جام حذفی را پیش رو داریم و باید به‌خاطر هواداران در بازی‌های باقیمانده نتایج درخشانی بگیریم. هواداران فولاد از این تیم توقع دارند و ما باید نتایج خوبی در ادامه بگیریم.

وی در مورد انتخاب علیرضا منصوریان به‌عنوان سرمربی جدید فولاد اظهار داشت: ما تابع تصمیم باشگاه هستیم. من قبلاً هم با آقای منصوریان کار کرده بودم و آرزو می‌کنم که این مربی در فولاد موفق باشد. هدف همه ما این است که مردم خوزستان و هواداران فولاد را خوشحال کنیم.

بوحمدان در مورد اینکه چرا فولاد امسال در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته است هم به تسنیم گفت: به‌هرحال این وضعیت ممکن است برای هر تیمی رخ بدهد. ما در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم و البته گاهی‌ اوقات هم خودمان اشتباه داشتیم. این را هم باید در نظر گرفت که مصدومیت تعدادی از بازیکنان ما مشکلات بزرگی را برای تیم ایجاد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها