رافت: ادامه لیگ برای پرسپولیس سخت خواهد شد

بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید نفت مسجدسلیمان مبتدیانه بازی کرد و برد پرسپولیس قابل پیش بینی بود.

رافت: ادامه لیگ برای پرسپولیس سخت خواهد شد

بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید نفت مسجدسلیمان مبتدیانه بازی کرد و برد پرسپولیس قابل پیش بینی بود.

پایان رافت در گفت‌وگو با ایسنا درباره برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: سه امتیاز برای پرسپولیس مهم بود چون در دور برگشت مقتدرانه بازی نکرده بود و به این پیروزی نیاز داشتند. البته برد مقابل نفت قابل پیش بینی بود چون تیم حریف مشکلات زیادی داشت و طی چند وقت اخیر حواشی زیادی را تجربه کرد. آن‌ها مبتدیانه بازی کردند.

او ادامه داد: بازی به آن صورت شاداب و حساس نبود اما مشخص بود پرسپولیس می‌برد. البته شاید اگر پنالتی نفت گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد اما در کل تحت هر شرایط پرسپولیس بازی را می‌برد. بیرانوند هم بسیار تاثیر گذار بود. گرفتن پنالتی توسط بیرانوند هم روی تیم تاثیر گذاشت. بیرانوند وقتی پنالتی را که گرفت، اسدبیگی روحیه گرفت، جبران کرد و توانست گلزنی کند.

رافت درباره گلزنی مهدی عبدی گفت: او جوان است و در دو، سه سال اخیر بازی‌های خوبی انجام داده است. در این چند هفته به او فرصت داده شد اما امسال روحیه خوبی نداشت. خوشحالم توانست گلزنی کند.

پریرا باهوش است

او در رابطه با عملکرد پریرا و دیگر بازیکنان خارجی پرسپولیس گفت: پریرا بد نیست اما هنوز آن مهاجمی که مد نظر پرسپولیس نشده است. پریرا ایده آل نیست اما باهوش است. پرسپولیس باید از داشته‌هایش به خوبی استفاده کند. الان خط حمله پرسپولیس همین است.

مصدومیت‌های دیاباته یک معضل است

این پیشکسوت فوتبال درباره شیخ دیاباته عنوان کرد: دیاباته گل‌های حساسی برای پرسپولیس زده و با تمام وجود بازی می‌کند اما خیلی مصدوم می‌شود. مصدومیتش معضل است و باتوجه به فیزیک و سنش به او فشار می‌آید. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

رافت در پایان درباره ادامه فصل برای سرخپوشان بیان کرد: امیدوارم سرخپوشان در ادامه باهوش بازی کند. ادامه لیگ برای پرسپولیس سخت خواهد شد چون باید با تیم‌های بالای لیگ بازی کند. از این به بعد بازی‌های سختی خواهد داشت و نباید امتیاز از دست دهند. هرچقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم کار سخت‌تر می‌شود. ان‌شاءالله که رقبا هم به نفع پرسپولیس نتیجه بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها