تیموری: امسال بابت داوری اذیت شدیم

هوادار نیمه دوم وقت های اضافه ده نفره شد اما به نظرم بازی با تیم هایی که یک یار کمتر دارد سخت‌تر است.

تیموری: امسال بابت داوری اذیت شدیم

با هر بازیکن مس رفسنجان صحبت کنید می‌گوید بدشانسیم. این موضوع درباره میثم تیموری هم صدق می‌کند.

مدافع چپ مس رفسنجان که در جام حذفی یک عنوان با ساکت الهامی در تراکتور برده در حالی مغلوب او شد که یادش نمی‌رود به سرمربی سابقش تبریک بگوید  : بازی سختی بود، جام حذفی شرایط و حساسیت های خاص خودش را دارد، این بازی‌ها مساوی ندارد و یک تیم باید برنده شود. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم اما با بدشانسی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، در نهایت کار به پنالتی کشید و هوادار بازی را برد. به تیم حریف تبریک می‌گویم.

او ادامه داد:  هوادار نیمه دوم وقت های اضافه ده نفره شد اما به نظرم بازی با تیم هایی که یک یار کمتر دارد سخت‌تر است. همانطور که گفتم ما موقعیت‌‌های گلزنی زیادی داشتیم، به هرحال این طبیعت فوتبال است، یک روز خوش شانسی به سراغ تیمی می‌آید و روزی دیگر بدشانسی. این بازی روز بد ما از لحاظ بداقبالی و موقعیت‌ سوزی بود. ما به دنبال پیروزی و صعود به مرحله بعد بودیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی در رابطه با رویایی مجدد مس رفسنجان و هوادار در لیگ عنوان کرد: تمام بازی های لیگ سخت است اما دو دیدار پیاپی با یک تیم، شرایط را سخت‌تر هم  می‌کند‌ چرا که دو تیم شناخت بهتری نسبت به یکدیگر دارند و طبیعتا آنالیز بهتری می‌توانند داشته باشند‌.

تیموری در مورد ادعای محمد ربیعی مبنی‌ بر اینکه اشتباهات داوری و بدشانسی در روند مس تاثیر گذار بود گفت: نظر آقای ربیعی درست است‌. شما اگر از ابتدای فصل اتفاقات داوری بازی های ما را بررسی کنید، به این نتیجه می‌رسید که ما در این بحث خیلی اذیت شدیم. متاسفانه تیم ما در این فصل روی دور بدشانسی است. ما در تمام بازی‌ها موقعیت‌های خوبی داشتیم. حتی در دیدار با استقلال که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، تیم ما کاملا مستحق کسب هر سه امتیاز بود. گاهی اوقات یک تیم در طی فصل خوب بازی نمی‌کند و نتایج مطلوبی می‌گیرد اما بعضی وقت‌ ها هم پیش می‌آید یک تیم مثل مس رفسنجان این فصل از لحاظ ایجاد موقعیت، مالکیت، ساختار منظم دفاعی و ارائه فوتبال زیبا، عملکرد خوبی دارد اما به دلیل بدشانسی نمی‌تواند نتایج مورد نظر خود را کسب کند. امیدوارم در ادامه راه از این حیث هم شرایط ما بهتر شود، وگرنه مس از نظر کیفیت تیمی جزو سه چهار تیم اول لیگ است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها