جنگیدن در ژن پرسپولیس است

بیرانوند: برنده ما و سپاهان فینالیست می‌شود

داوردر بازی با آلومینیوم بازی را خراب کرد وگرنه ما می‌توانستیم ۳ امتیاز آن بازی را بگیریم.

بیرانوند: برنده ما و سپاهان فینالیست می‌شود

دو شکست مقابل فولاد و هوادار و همچنین تساوی مقابل آلومینیوم باعث شد تا پرسپولیس صدرجدول را از دست بدهد و استقلال را هم در نزدیک ترین حالت به خودش ببیند. خیلی‌ها می‌گویند اگر پرسپولیس علیرضا بیرانوند را در این فصل نداشت، اوضاع تیم گل محمدی از این هم بدتر می‌شد. با این حال خود علیرضا این موضوع را قبول ندارد و معتقد است پرسپولیس یک تیم است و متکی به یک بازیکن خاص نیست. سرخ پوشان روز چهارشنبه باید در یک بازی فوق العاده حساس به مصاف سپاهان در جام حذفی بروند. از همین رو گل محمدی حساب ویژه‌ای روی درخشش علیرضا بیرانوند باز کرده و امیدوار است بار دیگر علیرضا ناجی او و تیمش شود. با بیرانوند در خصوص بازی با سپاهان، شکست خانگی مقابل هوادار و البته ادامه فصل گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

نتایج ضعیف پرسپولیس نه تنها باعث شد سپاهان صدرنشین شود، بلکه استقلال را هم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی دوباره مطرح کرد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

من قبول دارم که در چند بازی گذشته نتایجی که دلخواه خودمان و هواداران بود را نگرفتیم. از این مسائل در فوتبال زیاد رخ می‌دهد و چیز عجیبی نیست. ما در چند بازی واقعا از داوری ضرر کردیم و بدشانس هم بودیم. همین موضوع شرایط را برای ما سخت کرد و باعث شد تا صدر را از دست بدهیم. اتفاقی است که رخ داده و نباید به گذشته برگردیم. باید رو به جلو حرکت کنیم، مثبت فکر کنیم و روحیه خودمان را حفظ کنیم تا بتوانیم این نتایج را جبران کنیم.

با توجه به بازی‌های باقی مانده این کار شدنی است؟

بله چرا شدنی نباشد. هنوز ۱۰ بازی از لیگ مانده و جام حذفی هم در پیش است. ما جنگیدن را خوب بلدیم و این کار در دی‌ان‌ای باشگاه پرسپولیس است. ما نه ناامید می‌شویم و نه پا پس می‌کشیم. با قدرت ادامه می‌دهیم و شک نکنید اتفاقات خوبی برای پرسپولیس خواهد افتاد. پرسپولیس یک تیم معمولی نیست که با چند نتیجه بد نتواند از جایش بلند شود. ما خاص ترین تیم ایران هستیم و حمایت ۴۰ میلیون هوادار را پشت سر خودمان داریم. مطمئن باشید خودم و کل اعضای تیم هرچه در توان داریم، برای موفقیت پرسپولیس می‌گذاریم تا بتوانیم در ادامه فصل نتایج خوبی بگیریم.

درست است هنوز شانس قهرمانی دارید ولی بازی‌های سخت شما باقی مانده و شاید این موضوع به ضرر شما باشد.

اصلا در لیگ بازی سخت و آسان نداریم چون همه دیدارها دشوار است. شما به من بگویید که کدام حریف راحت است؟

الان همه تیم‌های ته جدولی هم با تمام قوا وارد بازی‌ها می‌شوند چون به تک تک امتیازات نیاز دارند. به جرات می‌گویم هیچ بازی ساده‌ای در لیگ نداریم. ما ۱۰ فینال سخت و نفس گیر پیش رو داریم و باید برای گرفتن همه امتیازات بجنگیم. اصلا به نظرم اینکه زجر بکشی و در آخر قهرمان شوی، خیلی قشنگ تر از قهرمانی بدون دردسر خواهد بود و لذتش هم خیلی بیشتر است.

چهارشنبه در جام حذفی یک بازی سخت با سپاهان دارید. این دیدار را چطور می‌بینی؟

سپاهان تیم خوبی است و نتایج خوبی در هفته‌های اخیر گرفته است. با این حال ما فقط به بردن و صعود فکر می‌کنیم. قطعا برای برد به اصفهان می‌رویم و تلاش می‌کنیم تا دست پر به تهران برگردیم. فکر می‌کنم بازی قشنگی خواهد شد و همه لذت خواهند برد. به نظرم برنده این بازی یک پای فینال خواهد بود و بیشترین شانس را هم برای قهرمانی خواهد داشت.

پرسپولیس برای رسیدن به آسیا باید حتما جام بگیرد. به نظرت این اتفاق در پایان فصل می‌افتد؟

بله می‌دانم برای رفتن به لیگ قهرمانان آسیا نیاز به قهرمان شدن داریم. به امید خدا این اتفاق می‌افتد و در آخر فصل قهرمانی می‌آوریم.

یحیی گل محمدی حرف‌های تندی علیه فدراسیون و داوری‌ها زد. فکر می‌کنی این موضوع چقدر در تیم و روحیه بازیکنان تاثیر دارد؟

حتما آقا یحیی چیزی دیده که این صحبت‌ها را مطرح کرده است. خود آقا یحیی سرد و گرم چشیده این فوتبال است و به نظرم حق داشت از داوری‌ها گله کند. نمی‌دانم چرا داوری‌ها بر علیه پرسپولیس شده است. در همین بازی قبل با هوادار قبل از گل حریف خطای مشخص روی عمری را نگرفتند و همان توپ وارد دروازه ما شد.

داوردر بازی با آلومینیوم بازی  را خراب کرد وگرنه ما می‌توانستیم ۳ امتیاز آن بازی را بگیریم. نیمه اول خطای واضح پنالتی روی شیخ را نگرفت، در نیمه دوم هم پنالتی ۱۰۰ درصد روی ترابی را اعلام نکرد. مگر یک تیم در طول بازی چند بار باید از داوری متضرر شود. هفته قبل از آن پنالتی واضح را روی دیاباته در اهواز نگرفتند. دوباره در بازی قبلی مقابل ذوب آهن مدافع حریف با دست توپ را می‌زند ولی داور توجهی نمی‌کند. نمی‌دانم چه بگویم. من فکر می‌کنم داورها پشت وی‌ای‌آر پنهان شدند و هر اتفاقی می‌افتد می‌گویند وی‌ای‌آر نداریم. این درحالیست که اصلا این صحنه‌ها و پنالتی‌هایی که رخ داد، نیازی به وی‌ای‌آر نداشت و کاملا واضح بود. من فکر می‌کنم هرکسی باشد این داوری‌ها را ببیند، از کوره در می‌رود و عصبانی می‌شود.

تیم ملی هنوز سرمربی ندارد. این موضوع نگران کننده نیست؟

به هرحال این کاری است که فدراسیون باید انجام دهد و ما هم دوست داریم هرچه زودتر تکلیف تیم ملی مشخص شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد و بهترین تصمیمات برای تیم ملی ما گرفته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها