اسکوچیچ: مشکل اصلی ما تاخیر در شروع لیگ است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مشکل اصلی ما این است که نمی‌دانیم دقیقا چه زمانی قرار است لیگ برتر نوزدهم شروع شود.

اسکوچیچ: مشکل اصلی ما تاخیر در شروع لیگ است

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد شرایط آماده سازی تیمش گفت: تا امروز شرایط خیلی خوبی داشتیم و امکانات خیلی خوبی در اردوی تهران برای بازیکنان مهیا شد. در این اردو از زمان به درستی استفاده کردیم تا بتوانیم برای شروع لیگ جدید خودمان را به خوبی آماده کنیم.

اسکوچیچ در مورد تاخیر در آغاز شروع مسابقات لیگ برتر نوزدهم عنوان کرد: مشکل اصلی ما این است که نمی‌دانیم دقیقا چه زمانی قرار است لیگ برتر فوتبال شروع شود. بازیکنان بلاتکلیف هستند، پس نمی‌توان برنامه ریزی دقیقی برای مسابقات داشته باشیم، اما به حدی تجربه دارم که بتوانم در مورد تیم خودم، زمان را مدیریت کنم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد: در تمام بازی‌های تدارکاتی که داشتیم هدف این بود که بازیکنان تا حدی به مرز آمادگی برسند و بتوانند با رسیدن به شرایط آرمانی لیگ جدید را شروع کنند. تا امروز از بازیکنان زیادی در ترکیب استفاده شده و یازده نفر اصلی در یک تیم ثابت بازی نکردند و با تقسیم کردن بازیکنانم به ۲ گروه سعی کردم که فرصت بازی کردن به همه آن‌ها را بدهم.

او افزود: در بازی تدارکاتی آینده سعی می‌کنم ۱۱ نفر اصلی که قرار است لیگ را با آن‌ها آغاز کنیم، در ترکیب اصلی به میدان بفرستم. در تلاش هستیم تا کار‌های زیادی را برای تیم انجام دهیم تا با بهترین شرایط وارد مسابقات لیگ برتر شویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها