کریمی: ساپینتو و فتح‌الله‌زاده توافق کردند با همین نفرات ادامه دهیم/ با تخریب استقلال برخورد می‌شود

با هر فرد یا مجموعه‌ای که قصد تخریب استقلال را داشته باشد از طریق مراجع قانونی برخورد خواهیم کرد.

 کریمی: ساپینتو و فتح‌الله‌زاده توافق کردند با همین نفرات ادامه دهیم/ با تخریب استقلال برخورد می‌شود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با هر فرد یا مجموعه‌ای که قصد تخریب استقلال را داشته باشد از طریق مراجع قانونی برخورد خواهیم کرد.

حجت کریمی  در خصوص دیدار استقلال مقابل پیکان و چهارمین برد پیاپی آبی‌ها، اظهار داشت: در زمانی اوج انتقادات و فشار فضای مجازی برای اخراج ساپینتو، هیات مدیره بر حمایت از سرمربی تیم پافشاری کرد و الان نتیجه آن را می‌بینیم که هواداران خوشحال و راضی هستند. طبیعی بود که تیم به خاطر تعطیلات جام جهانی از روند خوب خودش فاصله بگیرد اما برخی این مساله را نادیده گرفتند و بر علیه کل مجموعه استقلال از تیم و کادرفنی تا مدیریت هجمه درست کردند.

وی افزود: اما خداراشکر با حمایت مدیرعامل و هیات مدیره، صبر کادرفنی و تلاش بازیکنان نتایج خوبی به دست آمد و حاصل ان از بین رفتن فاصله امتیازی با پرسپولیس و نزدیک شدن به صدرجدول بود. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و شرایط خوب تیم تا پایان فصل حفظ شود تا در نهایت قهرمانیِ دوباره را به هواداران هدیه بدهیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد احیا شدن خط حمله این تیم و نقش پررنگ مهدی قائدی، گفت: بازیکنان تیم کیفیت بالایی دارند و اگرچه در برخی پست‌های تیم نیاز اساسی دارد اما همین بازیکنان هم با تلاش خودشان در زمین هر کمبودی را پوشش می‌دهند. این تیم با تمام مشکلاتی که دارد می‌تواند به قهرمانی برسد. برگشت مهدی قائدی به روزهای خوبش اتفاق خوبی بود که در تیم افتاد و حالا می‌بینیم تاثیر خوبی در حملات تیم دارد. در کنار او دیگر بازیکنان هم تلاش می‌کنند تیم به موفقیت برسد. اتحاد و همدلی تمام بازیکنان باعث شده که تیم الان شرایط خوبی داشته باشد.

کریمی در مورد اینکه بر اساس نقل قولی از او، عنوان شده که باشگاه استقلال نمی‌تواند بازیکن جدید بگیرد، گفت: من در مورد سردار آزمون و علی قلی‌زاده صحبت کردم و گفتم ایندو بازیکن با شرایطی که در باشگاه‌ خودشان دارند به ایران نمی‌آیند. هزینه بالای انتقال این بازیکنان یکی از مشکلات موجود است. به همین خاطر نمی‌توانیم از حضورشان استفاده کنیم. در مورد بازیکن خارجی هم سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه توافق کردند فعلا بازیکنی جذب نشود و با همین نفرات به کار ادامه بدهیم. ما روی نیمکت هم یک تیم داریم و می‌توانیم با آن‌ها به کسب نتایج خوب ادامه بدهیم.

وی در خصوص تکرار حاشیه سازی‌ها علیه ساپینتو در هر بازی، گفت: متاسفانه در هر بازی شاهدیم که این اتفاق می‌افتد و عده‌ای هم از این ماجرا سو استفاده می‌کنند. مدیریت باشگاه همه جانبه از تیم حمایت می‌کند و پشتیبان تیم است. با هر فرد یا مجموعه‌ای هم که بخواهد در کار تیم خلل ایجاد کند یا با شیطنت قصد تخریب استقلال را داشته باشد از طریق مراجع قانونی و تصمیم گیرنده، برخورد خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها