بمب‌هایی که در آخرین روز منفجر می‌شوند

درحالیکه کمتر از ده ساعت تا بسته شدن پنجره تابستانی لیگ برتر انگلیس باقی مانده، دنیای فوتبال منتظر آخرین تحرکات در بازار نقل و انتقالات این لیگ است.

بمب‌هایی که در آخرین روز منفجر می‌شوند

پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر انگلیس امروز پنج‌شنبه رسماً بسته می‌شود و تیمهای انگلیسی حاضر در این لیگ پس از آن دیگر قادر به جذب بازیکنان جدید نخواهند بود. انتقالاتی که هر ساله در آخرین روز پنجره نقل و انتقالاتی انگلیس انجام می‌شود معمولا نقل و انتقالاتی هیجان‌انگیز و غیرمنتظره هستند و به همین خاطر است که امروز همه نگاه‌ها به انگلیس دوخته شده است. در ادامه به بعضی از مهم‌ترین بمب‌های خبری‌ای که احتمال دارد در ساعات آتی شاهد منفجر شدن‌شان در فوتبال انگلیس باشیم می‌پردازیم.

 

برونو فرناندس

برونو فرناندس، ستاره پرتغالی و ملی‌پوش باشگاه اسپورتینگ لیسبون در تابستان جاری به شدت مورد توجه دو باشگاه انگلیسی منچستریونایتد و تاتنهام قرار داشته.

 

 

یونایتد اولین باشگاهی بود که از تمایل خود برای جذب فرناندس پرده برداشت و مذاکرات با او را آغاز کرد و تا مدتی به نظر می‌رسید فرناندس راهی یونایتد خواهد شد. اما بعد نام تاتنهام به عنوان دیگر مقصد احتمالی ستاره پرتغالی مطرح شد.

 

دیروز رسانه‌ها اعلام کردند برونو فرناندس شخصاً پیشنهاد تاتنهام را پذیرفته و برای انتقال به این تیم جواب مثبت داده است. اما باشگاه اسپورتینگ هنوز موافقت رسمی خود را با پیشنهاد تاتنهام اعلام نکرده و ممکن است این انتقال انجام نشود. با اینحال به نظر می‌رسد امروز در آخرین فرصت نقل و انتقالات انگلیس، احتمال پیوستن فرناندس به تاتنهام بسیار بالا است.

 

فیلیپ کوتینیو

ستاره برزیلی بارسلونا که در زمان پیوستن به این تیم کاتالان از لیورپول انتظار می‌رفت در نوکمپ به یکی از ستاره‌های درخشان بلوگرانا تبدیل شود در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند تا امسال تابستان نامش بیش از همه به عنوان خروجی احتمالی بارسلونا مطرح شود.

 

 

با گذشت چندین هفته از تابستان مشخص شد که سرنوشت کوتینیو اگر جدایی از بارسا باشد مقصد او به احتمال زیاد لیگ برتر خواهد بود و از سه باشگاه لیورپول، منچستریونایتد و تاتنهام به عنوان باشگاه‌هایی که تمایل به جذب او دارند نام برده شد.

 

لیورپول خیلی زود اعلام کرد که قصدی برای جذب کوتینیو ندارد و به این ترتیب رقابت بین دو تیم یونایتد و تاتنهام در این مورد بالا گرفت. در تازه‌ترین خبرها درباره کوتینیو به نظر می‌رسد اگر امروز در پایان فرصت نقل و انتقالات انگلیس درباره او اتفاقی بیفتد شانس انتقالش به تاتنهام آنهم به صورت قرضی بیشتر از یونایتد خواهد بود.

 

 

پائولو دیبالا

ستاره آرژانتینی یوونتوس که با ورود کریستیانو رونالدو به این تیم جایگاه سابق خود را در خط حمله از دست داده در تابستان امسال به عنوان مهره بزرگی که باشگاه یوونتوس قصد دارد او را به باشگاه‌های دیگر منتقل کند مطرح شده بود.

 

 

اما منچستریونایتد که در اوایل تابستان به نظر می‌رسید تمایل زیادی به جذب دیبالا دارد وقتی در مذاکرات با یوونتوس متوجه شد باشگاه ایتالیایی حاضر نیست به رقمی کمتر از 70 میلیون یورو رضایت دهد از مذاکرات کنار کشید.

 

اما در روزهای اخیر گزارشهایی منتشر شده که نشان می‌دهد تاتنهام قصد دارد در آخرین فرصتهای باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات انگلیس برای جذب دیبالا اقدام کرده و گفته می‌شود تاتنهامی‌ها امروز پیشنهادی 70 میلیون یورویی به یوونتوس ارائه خواهند داد.

 

کریستین اریکسن

کریستین اریکسن ستاره دانمارکی و بازی‌ساز تاتنهام که یک سال دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده از تمدید قرارداد با این تیم خودداری کرد تا نشان دهد که تمایل ندارد در تاتنهام ماندگار شود.  بعد از آن بود که شایعات درباره مقصد احتمالی ستاره دانمارکی آغاز شد و اولین تیمی که از او به عنوان مقصد اریکسن نام برده شد رئال مادرید بود.

 

 

اما بعد از انتقال ادن هازارد به رئال مادرید به نظر می‌رسید مدیران این باشگاه دیگر تمایل چندانی به جذب اریکسن ندارند و اخبار مربوط به این ماجرا نیز کم کم دیگر در رسانه‌ها منتشر نشد.

 

بعد از آن بود که رسانه‌های انگلیسی از تمایل زیاد منچستریونایتد به جذب اریکسن خبر دادند و از مذاکرات دو باشگاه برای انجام این انتقال خبر دادند. ولی دیروز اعلام شد یونایتد در آخرین روزهای نقل و انتقالات انگلیس از ادامه مذاکرات با تاتنهام درباره اریکسن منصرف شده چرا که به این نتیجه رسیده که اریکسن بازی در اسپانیا را به ماندن در انگلیس ترجیح می‌دهد و یونایتد مایل نیست بازیکنی که علاقه‌ای برای بازی در شیاطین سرخ ندارد را به خدمت بگیرد.

 

با اینحال برخی منابع انگلیسی امروز صبح گزارش دادند که احتمال دارد یونایتد امروز در آخرین ساعات نقل و انتقالات انگلیس تغییر نظر داده و انتقال ستاره دانمارکی را به عنوان بمب نقل و انتقالاتی تابستانه خود منفجر کند.

 

 

داوید لوئیز

آرسنال و چلسی برای انتقال داوید لوئیز، مدافع چلسی به آرسنال به توافق رسیدند. داوید لوئیز با قراردادی 8 میلیون پوندی راهی آرسنال خواهد شد.

 

 

درحالیکه در تابستان جاری خبرهایی مبنی بر احتمال انتقال داوید لوئیز، مدافع برزیلی چلسی به آرسنال مطرح شده بود ولی شایعات مربوط به این انتقال دیروز چهارشنبه بار دیگر مطرح شد و اوج گرفت.

 

 رسانه‌های ورزشی انگلیسی دیروز مدعی شدند که مدافع برزیلی چلسی به صراحت از علاقه خود برای پیوستن به آرسنال سخن گفته و از مدیران چلسی خواسته با انتقال او به باشگاه همشهری موافقت کنند. امروز پنج‌شنبه بی‌بی‌سی اسپورت اعلام کرده که دو باشگاه بر سر انتقال داوید لوئیز به توافق رسیده‌اند و او امروز رسماً با قراردادی هشت میلیون پوندی راهی آرسنال خواهد شد.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها