مردود آزمون!

این روزها هر چه خبر با کلیدواژه «سردار آزمون» می‌خوانیم و می‌شنویم، به شکل طعنه‌آمیزی به والیبال مربوط است نه فوتبال!

 مردود آزمون!

این روزها هر چه خبر با کلیدواژه «سردار آزمون» می‌خوانیم و می‌شنویم، به شکل طعنه‌آمیزی به والیبال مربوط است نه فوتبال! اصلا انگار مهاجم نوک تیم ملی ایران از یاد برده یک فوتبالیست بااستعداد است که بخشی از بهترین روزهای جوانی‌اش را می‌گذراند. هر روز یک واکنش از سردار یا اطرافیان این بازیکن در مورد تیم والیبال او داریم؛ جنجال‌های پوچ و بیهوده که قرار نیست هیچ سودی به یکی از برترین استعدادهای 20سال اخیر فوتبال ایران برساند. در مستطیل سبز اما چه خبر است؟ هیچ؛ سردار بازی‌های لورکوزن را یک به یک از دست می‌دهد؛ به‌طوری که احتمالا هواداران این تیم آلمانی فراموش کرده‌اند یک بازیکن ایرانی هم دارند!

 

  90دقیقه روی نیمکت

آزمون که بازی با آگزبورگ را به‌دلیل سرماخوردگی از دست داده بود، در دیدار با هوفنهایم هم با وجود شرایط مطلوب بدنی 90دقیقه کامل روی نیمکت ذخیره‌ها نشست و پیروزی 3بر یک تیمش را تماشا کرد. لورکوزن بعد از مدت‌ها موفق شد یک پیروزی خارج از خانه به‌دست بیاورد و تا حدودی شرایطش را بهبود ببخشد، اما با وجود اینکه ژابی آلونسو در نیمه‌دوم این دیدار 5تعویض انجام داد، حاضر نشد هیچ‌یک از این فرصت‌ها را در اختیار مهاجم ایرانی‌اش قرار بدهد. آزمون آنقدر کم بازی کرده و آنقدر ناامیدکننده بوده که در زمستان هر لحظه انتظار جدایی او از لورکوزن می‌رفت، اما نهایتا در این تیم ماندگار شد. طبیعتا دقایق پایانی این بازی می‌توانست فرصت خوبی برای سردار باشد تا شاید به زمین برود، گلی بزند و روحیه بگیرد، اما آلونسو این موقعیت را از آزمون دریغ کرد تا شاید پیامی مهم را به مهاجم ایرانی انتقال داده باشد؛ اینکه او فعلا در برنامه‌های این مربی جایی ندارد.

 

  فرصت‌سوزی در غیاب شیک

آنچه اما نیمکت‌نشینی آزمون در لورکوزن را غم‌انگیزتر می‌کند، فرصت بسیار مهمی است که این بازیکن از دست داد. در 3ماه گذشته پاتریک شیک، مهاجم اصلی لورکوزن مصدوم بوده و روی کاغذ، این بهترین موقعیت برای سردار به شمار می‌آمد تا جای خودش را در ترکیب اصلی تیم آلمانی تثبیت کند، اما سردار هرگز از این بخت سودی نبرد. او یا مصدوم بود، یا بیماری داشت و بی‌تمرکز نشان می‌داد یا به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌رفت و نمی‌توانست انتظارات را برآورده کند. در دیدار با هوفنهایم انتظار می‌رفت شیک بعد از 100روز به میدان برود، اما او به این بازی هم نرسید. آلونسو توضیح داد که غیبت شیک، ربطی به مصدومیت قبلی او ندارد و این بازیکن به دیدار پنجشنبه لورکوزن با موناکو در لیگ اروپا خواهد رسید. به این ترتیب از حالا به بعد کار سردار سخت‌تر از قبل هم خواهد شد. او که در غیاب مهاجم اصلی و اهل جمهوری چک لورکوزن 90دقیقه روی نیمکت می‌نشست، با بازگشت شیک چه شرایطی پیدا خواهد کرد؟

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها