بازگشت رضاییان به پرسپولیس؛ از بیخ کذب!

چرا معلوم بود بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس شایعه است؟

بازگشت رضاییان به پرسپولیس؛ از بیخ کذب!

طی روزهای گذشته زمزمه‌ای در محافل فوتبالی پیچیده بود با این مضمون که احتمالا رامین رضاییان به پرسپولیس بازخواهد گشت. این شایعه قاعدتا در پی عملکرد چشمگیر رضاییان در فصل جاری ایجاد شده است؛ جایی که مدافع راست سپاهان با 5گل و 4پاس گل یکی از مؤثرترین بازیکنان لیگ بیست‌ودوم به‌شمار می‌آمده است. چنین نمایشی دوباره بحث حضور او در پرسپولیس را داغ کرده است، هرچند مطابق انتظار باشگاه سپاهان این موضوع را تکذیب کرد. اساسا اما کذب بودن این حرف و حدیث‌ها، نیازی به تأکید سپاهان نداشت، چرا که با چند استدلال ساده به سرعت می‌شد متوجه بی‌پایه بودن بازگشت رامین به اردوگاه سرخ‌ها شد.

 

   قرارداد 2ساله

نخست آنکه رضاییان تابستان سال‌جاری با سپاهان قرارداد 2ساله بسته که هنوز یک سال‌ونیم از آن باقی‌مانده است. بنابراین اختیار عمل در مورد این بازیکن به‌طور تمام و کمال در اختیار باشگاه اصفهانی است. عجیب‌تر آنکه شایعه مورد نظر درست همزمان با پایان مهلت نقل‌وانتقالات زمستانی سر زبان‌ها افتاد. این یعنی حتی اگر سپاهان به فرض محال مایل به واگذاری رضاییان به حریف مستقیمش در کورس قهرمانی باشد، این اتفاق تا پایان فصل امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

   اختلاف با گل‌محمدی

از سوی دیگر همه به یاد دارند که رضاییان پایان فصل گذشته در چه شرایطی از پرسپولیس جدا شد. او آشکارا با یحیی گل‌محمدی به مشکل خورده بود؛ اختلافی که بعد از اظهارات ناشیانه رامین در مورد سطح فنی پایین برخی از بازیکنان پرسپولیس اوج گرفت. از همان زمان روشن بود که رضاییان جایی در برنامه‌های فصل بعد پرسپولیس نخواهد داشت. سرمربی تیم تصمیمش را برای جایگزین کردن دانیال اسماعیلی‌فرد با رامین گرفته بود و سپاهان هم از این فرصت مطلوب برای جذب رامین استفاده کرد. در چنین شرایطی بازگشت این مدافع راست به پرسپولیس، چقدر می‌تواند مبنای منطقی داشته باشد؟

 

   سرانجام نخستین جام؟

رضاییان با وجود کیفیت فنی بالا و سابقه حضور در چند تورنمنت مهم با تیم ملی، هنوز در فوتبال باشگاهی ایران موفق به فتح هیچ جامی نشده است که در نوع خودش عجیب به‌نظر می‌رسد. او عضوی از نسل طلایی پرسپولیس بود اما تصمیم ناشیانه‌اش در کوچ به ترکیه و عواقب بعد از آن باعث شد رامین هیچ‌گاه با این تیم جام نگیرد. آیا بالاخره امسال این طلسم می‌شکند و رضاییان با سپاهان جشن قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم را برپا می‌کند؟

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها