آزادی: می‌خواهم رکورد بزنم!/تلاش می‌کنیم سهمیه آسیایی بگیریم.

من با باشگاه آلومینیوم قرارداد دارم و باید ببینم برای سال آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

آزادی: می‌خواهم رکورد بزنم!/تلاش می‌کنیم سهمیه آسیایی بگیریم.

مهاجم تیم آلومینیوم اراک گفت که برای رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ برتر و ثبت رکورد جدیدی برای خودش تلاش می‌کند.

محمدرضا آزادی  درباره برتری 3 بر یک آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت آبادان که سبب صعود آلومینیوم به رتبه هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر شد، اظهار داشت: با تمرکز کافی وارد زمین شدیم و در ابتدای مسابقه یک پنالتی گرفتم. من این پنالتی را تبدیل به گل کردم و یک پاس به هانسل زاپاتا دادم که گل دوم ما رقم خورد. در نیمه دوم تمرکز خودمان را حفظ کردیم و یک گل دیگر زدیم تا پیروز شویم.

وی در مورد هدف آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال و مسابقات جام حذفی تصریح کرد: تیم شرایط خوبی دارد و همه مربیان و بازیکنان تلاش می‌کنند آلومینیوم را بالای جدول نگه داریم. هدف‌مان این است که به فینال جام حذفی صعود کنیم و این بار قهرمان شویم. تلاش می‌کنیم از طریق لیگ برتر هم سهمیه آسیایی بگیریم.

مهاجم آلومینیوم اراک راجع به مهارتی که در ضربات آزاد پیدا کرده است و اینکه آیا به آقای گلی لیگ برتر هم فکر می‌کند یا خیر،‌ خاطرنشان کرد: من در ضربات آزاد زیاد تمرین کردم و هر بازیکن در هر بخشی تمرین کند، پیشرفت خواهد کرد. خدا لطف کرد که با تلاش خودم و اعتماد سرمربی، تاکنون عملکرد خوبی داشته باشم. سعی می‌کنم بهترین گلزن لیگ برتر باشم و رکوردی برای خودم ثبت کنم، در نهایت هرچه خدا بخواهد همان خواهد شد.

آزادی درباره دیدار روز چهارشنبه آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس به تسنیم گفت: ما برای هر مسابقه انگیزه داریم و تلاش خودمان را می‌کنیم. فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی به میدان می‌رویم و همه بازی‌ها برای ما مهم است. همه تیم‌ها تقریباً سطح برابری دارند و من در هر مسابقه انگیزه دارم. اگر مقابل هر تیمی تمرکز نداشته باشید، بازی را واگذار می‌کنید. مقابل پرسپولیس هم تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم.

ی در مورد اعتراض اعضای تیم آلومینیوم اراک به اشتباهات داوران علیه شاگردان مهدی رحمتی بیان کرد: اشتباهات داوری به ضرر ما تمام می‌شود و امیدوارم بیشتر دقت کنند تا آسیب بیشتری نبینیم. بازیکن صنعت نفت با دست به ما گل زد و پنالتی این تیم اصلاً درست نبود. از این اشتباهات زیاد به ضرر ما رخ داده و گاهی سبب شکست آلومینیوم شده است؛ مانند دیدار با فولاد خوزستان که داور، گل آفساید حریف را سالم دانست و شکست خوردیم.

دومین گلزن برتر لیگ برتر فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا به بازگشت به استقلال در پایان لیگ بیست‌ویکم امیدوار است یا خیر،‌ عنوان کرد: من با باشگاه آلومینیوم قرارداد دارم و باید ببینم برای سال آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها