بانوی پیر با انتقال «دیبالا» به تاتنهام موافقت کرد

براساس گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، باشگاه یوونتوس پیشنهاد ۷۰ میلیون یورویی تاتنهام را برای «پائولو دیبالا» پذیرفته و با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات تابستانی انگلیس فردا (پنجشنبه) بسته می‌شود، به احتمال زیاد این انتقال در بدترین حالت تا ساعات پایانی فردا نهایی خواهد شد.

بانوی پیر با انتقال «دیبالا» به تاتنهام موافقت کرد

اسکای اسپورت ایتالیا پیش‌تر گزارش داده بود که مهاجم آرژانتینی با انتقال به منچستریونایتد مخالفت کرده اما به دلیل وجود «مائوریتسیو پوچتینو» هموطن خود در تاتنهام و همچنین راهیابی این تیم به لیگ قهرمانان فصل آینده، به حضور در وایت هارت لین تمایل بیشتری دارد.

گزارش‌ها از توافق یوونتوس با پیشنهاد تاتنهام حکایت داشته و تنها موضوع باقی مانده، رسیدن توافق با دیبالا به طور شخصی است.

گمانه‌زنی ها در مورد مهاجم ۲۵ ساله یووه به طور ملموس از هفته گذشته شدت گرفت؛ بانوی پیر برای قطع همکاری با دیبالا ابراز تمایل کرد اما شیاطین سرخ به یکباره از خرید وی منصرف شدند.

دیبالا در جریان فصل ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ از فرم ایده آل خود فاصله گرفت و در سری‌آ تنها موفق به زدن ۵ گل شد. در واقع او نتوانست خود را به عنوان زوج مناسبی برای «کریستیانو رونالدو» در خط حمله یووه اثبات کند و در نتیجه در بیشتر زمان‌هایی که به بازی گرفته می‌شد به عنوان هافبک هجومی مورد استفاده قرار می گرفت.

این در حالی است که او در فصل ۲۰۱۷ – ۲۰۱۸ که بهترین فصل وی در یووه نیز بود، ۲۲ گل به ثمر رساند و به عنوان مهاجم دوم این آزادی را داشت تا توپ‌های کنار زمین را دریافت کرده و اگر منصف باشیم باید بگوییم که قدر آنها را هم خوب دانست؛ گفته می‌شود تاتنهام و پوچتینو هم چنین پستی را برای وی در نظر گرفته‌اند.

خبرنگار ورزشی اسکای اسپورت بر این باور است که پیشنهاد تاتنهام نسبت به یونایتد قابل قبول‌تر است چرا که در درجه اول تاتتهام برای نهایی کردن قرارداد، زمان به مراتب کمتری در اختیار دارد چرا که پنجره نقل  انتقالات انگلیس فردا بسته خواهد شد و آنها باید تصمیم نهایی خود را هرچه زودتر بگیرند در سوی مقابل یوونتوس با توجه به اینکه پنجره انتقالات ایتالیا ۲۳ آگوست بسته می‌شود، این فرصت را دارد تا جانشین وی را پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها