خمز: بهترین خبر خوب بودن حال حسینی است/ باشگاه درباره کاوه رضایی توضیح می‌دهد

من از مربیانی نیستم که به صورت چرخشی از دروازه‌بانان استفاده کنم.

خمز: بهترین خبر خوب بودن حال حسینی است/ باشگاه درباره کاوه رضایی توضیح می‌دهد

پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان اصفهان داشت: بهترین خبر این است که حال حسینی خوب است، وقتی مصدومیتی این چنینی رخ می‌دهد، حفظ تمرکز تیم کار بسیار سختی است، همه نگران وضعیت این بازیکن بودیم.

وی ادامه داد: به خاطر کسب 3 امتیاز خرسند هستیم، می‌دانستیم بازی سختی داریم و خوشبختانه خوب بازی کرده و به پیروزی دست یافتیم.

خمز در مورد وضعیت کاوه رضایی عنوان داشت: باشگاه در این رابطه توضیحات کامل را ارائه خواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد ریکاردو آلوز گفت: باعث خوشحالی و افتخار ماست که چنین بازیکنی داریم و تمدید قرارداد این بازیکن از سوی باشگاه، اتفاق بسیار خوبی بود.

وی داوری تصریح کرد: مربیان همواره از داوران گلایه دارند، معمولا راجع به داوری قضاوت نمی‌کنم و می‌دانم کار سختی دارند، در سه بازی، چهار پنالتی علیه ما گرفته‌اند که نگران کننده است، بخشی از موضوع به خودمان برمی‌گردد؛ من تاکنون چنین شرایطی را تجربه نکرده‌ام، چهار پنالتی علیه‌مان گرفته‌اند و در سوی دیگر حتی یک پنالتی به نفع ما گرفته نشده است، البته نمی‌گویم صد درصد اشتباهات داوری بود.

خمز با اشاره به نقل و انتقالات تراکتور خاطرنشان کرد: قرارداد احسان مرادیان به تازگی امضا شده است و سایر نفرات را هم خودتان می‌دانید، اخباری یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران بوده و مرادیان به منظور افزایش رقابت در این پست جذب شده است، من از مربیانی نیستم که به صورت چرخشی از دروازه‌بانان استفاده کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها