خمس: روزی که تراکتور خوب بازی نکند، به اسپانیا می‌روم/ تیم‌های کوچک برای قهرمانی نمی‌جنگند

از عملکرد اسدی خیلی راضی هستم. نه تنها به خاطر کارهایش در زمین، بلکه به خاطر تغییری که در خودش ایجاد کرده.

خمس: روزی که تراکتور خوب بازی نکند، به اسپانیا می‌روم/ تیم‌های کوچک برای قهرمانی نمی‌جنگند

پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر در خصوص اینکه تیم‌های امیر قلعه نویی از توپ های برگشتی خیلی خوب استفاده می‌کنند و یکی از مشکلات تراکتور نیز شکاف در قلب خط دفاعی این تیم است و آیا برای ضربه نخوردن از این موضوع برنامه ریزی خاصی کرده است، اظهار داشت: کار من این است. گل گهر را آنالیز کرده‌ام و نقطه قوتش را می‌دانم. آنها تیم کاملی هستند، اما برای رقابت با یک تیم باید نقطه قوت خود را به نقطه قوت تحمیل کنیم. باید در زمین برتری داشته باشیم و بازی خودمان را انجام بدهیم.

وی درمورد اینکه آیا تراکتور فردا هجومی بازی خواهد کرد، گفت: روزی که ببینید تراکتور برای خوب فوتبال بازی کردن تلاش نمی‌کند، من در آن روز به اسپانیا خواهم رفت.

سرمربی تراکتور درمورد آمادگی روحی، روانی و تاکتیکی بازیکنانش برای فردا و نفرات محروم و مصدوم این تیم مقابل گل‌گهر، توضیح داد: از لحاظ روحی و روانی در شرایط خیلی خوبی قرار داریم زیرا بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم و هر روز در تمرینات می‌بینیم بچه‌ها‌ از این لحاظ بهتر و قوی تر شدند.

خمز تصریح کرد: محمد عباس زاده مصدوم و ریکاردو آلوز محروم است.

وی درمورد اینکه آیا جایگزینی برای محمدرضا اخباری در صورت غیبت این دروازه‌بان دارد یا خیر، پاسخ داد: بابت سوال‌های نقل و انتقالاتی تشکر می‌کنم اما پیش از این هم گفتم بحثی نیست که در رسانه‌ها درموردش صحبت کنم. باشگاه کار خودش را می‌کند و در ادامه خواهیم دید با توجه به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه چه نفراتی اضافه می‌شوند.

سرمربی تراکتور درخصوص اینکه با توجه به غیبت آلوز، تیمش چه برنامه ای برای خلق موقعیت دارد زیرا در زمان نبودن او مقابل مس کرمان و نساجی، تیمش موفق به گلزنی نشد، توضیح داد: هرچند ریکاردو حضور ندارد اما فکر من باید روی بازیکنانی باشد که هستند نه آن‌هایی که نیستند. سعی داریم از بازیکن دیگری در پست او استفاده کنیم. فردی که کیفیت لازم را داشته باشد و بتواند در این پست به ما کمک کند.

خمز درمورد میزان مصدومیت محمد عباس‌زاده و اینکه آیا دلیل آسیب دیدگی وی اشتباه پزشکی بوده یا خیر، عنوان کرد: طبیعی است مصدومیت در فوتبال پیش می‌آید و باید دید او چه زمانی می‌تواند به بازی بازگردد اما کسی در این زمینه مسئولیت ندارد زیرا اتفاقی است که در بازی می‌افتد. نمی‌دانم میزان مصدومیت عباس‌زاده سه هفته است یا یک تا دو ماه. هنوز چیزی قطعی نیست.

سرمربی تراکتور درمورد شکست تیمش مقابل استقلال در جام حذفی و اینکه آیا خارج شدن از دور این رقابت‌ها برای کسب سهمیه به سرخ پوشان تبریزی فشار نمی‌آورد، گفت: از هر تیمی باید چیزی را انتظار داشته باشید که بتواند به آن برسد. هرچند اکنون در لیگ شرایط خوبی داریم اما باید ببینیم تیم چگونه تقویت خواهد شد و رقیبان چگونه خود را تقویت می‌کنند زیرا در نقل و انتقالات هستیم.

خمز ادامه داد: هیچ وقت تیم کوچکی را نمی‌بینید که برای قهرمانی بجنگد زیرا برای آن بسته نشده است‌. از هر تیمی باید مطابق سرمایه گذاری، بازیکنان خریداری شده و کیفیتش انتظار داشته و برایش اهداف تعیین کنید. نمی‌گویم تراکتور نمی‌تواند به رتبه های بالای جدول برسد اما باید دید چه اتفاقی در نقل و انتقالات می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی راضی می‌شوم که تیم من خوب بازی کند. وقتی تراکتور خوب بازی کند، من خوشحال هستم. یک مثال بزنم. همه تیم‌ها در لیگ اسپانیا دوست دارند سهمیه لیگ قهرمانان بگیرند اما برخی تیم‌ها هستند که همیشه آن ها سهمیه می‌گیرند. ایم به خاطر داشتن بازیکنان و تیم پزشکی بهتر و سرمایه‌گذاری بیشتر است. این تیم‌ها برای کسب سهمیه فشار را حس می‌کنند اما باید ببینیم نقل و انتقالات چگونه‌ خواهد بود و سایر تیم‌ها خود را چگونه تقویت خواهند کرد. هنوز نتوانسته‌ایم بازیکنی را جذب کنیم اما هرچه در جدول بالاتر باشیم، بهتر است.

خمز درمورد اینکه آیا در صورت بازگشت عباس‌زاده و خرید احتمالی مهاجم خارجی همچنان از رضا اسدی به عنوان مهاجم استفاده می‌کند، توضیح داد: از عملکرد اسدی خیلی راضی هستم. نه تنها به خاطر کارهایش در زمین، بلکه به خاطر تغییری که در خودش ایجاد کرده و برای او خیلی ارزش قائل هستم. بازیکن غیرقابل جایگزینی نداریم. پس از بازگشت عباس‌زاده و اضافه شدن مهاجم خارجی در خط حمله رقابت ایجاد می‌شود و این موضوع به نفع تیم است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها