رضایت سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران از وضعیت بازیکنان

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران اعتقاد دارد تورنمنت کافا می‌تواند فرصت خوبی برای پیاده‌سازی برنامه‌های تاکتیکی و تقویت هماهنگی اعضای تیم باشد.

رضایت سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران از وضعیت بازیکنان

سیروس پورموسوی در پایان اردوی آماده سازی تیم فوتبال جوانان ایران در تهران به سایت فدراسیون فوتبال گفت:خوشبختانه اردوی بسیار خوبی را در تهران برگزار کردیم. تست های آمادگی جسمانی و آزمون های لازم انجام شد. پس از آن چند جلسه تمرین بسیار مفید داشتیم و البته متاسفانه بعضی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. با این وجود طبق قوانین مسابقات تنها می توانیم با ۱۸ بازیکن وارد رقابت ها شویم و بر همین اساس نفرات نهایی را انتخاب کردیم.

سرمربی جوانان اضافه کرد:بخش پایانی اردوی ما در تهران انجام یک مسابقه تدارکاتی بود. با توجه به اینکه بازی های کافا (آسیای مرکزی) در زمین چمن مصنوعی برگزار می شود ما هم مسابقه تدارکاتی مورد نظر را در شرایط مشابه و در زمین چمن مصنوعی مرکز ملی برگزار کردیم و برابر شهدای کیوج قرار گرفتیم.

پورموسوی همچنین گفت: تورنمنت کافا فرصت بسیار خوبی است که با ترکیب اصلی خودمان به انسجام و هماهنگی کامل برسیم. همچنین برنامه های تاکتیکی مورد نظر را اجرا کنیم. قطعا هدف اول بالا بردن تجربه و میزان آمادگی تیم است که در کنار آن به فکر کسب نتیجه مناسب هم خواهیم بود چرا که هر پیروزی اعتماد به نفس و خودباوری تیم را بالا می برد و ما هم تلاش می کنیم به این هدف در بازی های پیش روی دست یابیم و به بهترین شکل از این تورنمنت استفاده کنیم.

گفتنی است تیم فوتبال جوانان ایران شامگاه چهارشنبه از طریق مشهد مقدس راهی دوشنبه پایتخت تاجیکستان خواهد شد تا در تورنمنت کافا حضور پیدا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها