دلجویی یواشکی از تیم ملی والیبال !!

مراسم تجلیل و قدردانی از تیم ملی مردان ایران پیش از اعزام به روسیه در غیاب مسئولان و رسانه‌ها برگزار شد.

دلجویی یواشکی از تیم ملی والیبال !!

مراسم تجلیل و قدردانی از تیم ملی والیبال مردان ایران پیش از اعزام به روسیه در غیاب مسئولان و رسانه‌ها برگزار شد. در این مراسم که سه‌شنبه شب با حضور افشین داوری سرپرست فدراسیون و مدیران بانک گردشگری و به میزبانی هتل فرودگاه امام خمینی برگزار شد، هدایایی از سوی یک بانک که حامی رسمی فدراسیون والیبال است به ملی‌پوشان اهدا شد.

شاگردان کولاکوویچ شب را در هتل فرودگاه سپری و صبح چهارشنبه به مقصد کشور روسیه پرواز کردند. نکته جالب این مراسم غیبت مسئولان ورزش و اصحاب رسانه بود. هیچ اطلاع‌رسانی برای برگزاری این مراسم صورت نگرفته بود و به همین دلیل علاقمندان به والیبال و خبرنگاران و عکاسان از دیدن خبر این اتفاق شوکه شدند!

در شرایطی که تیم ملی والیبال ایران پیش از مسابقات مهمی به نام انتخابی المپیک نیاز به روحیه و دیده شدن آقایان در فدراسیون ترجیح می‌دهند تا جشن‌های یواشکی برپا کنند و ملی‌پوشان را از رسانه‌ها دور کنند. شاید این مراسم با حضور برخی از مسئولان و اصحاب رسانه رنگ و بوی دیگری به خود می‌گرفت، اما این روزها اخذ تصمیمات عجیب و غریب در فدراسیون به یک رویه عادی تبدیل شده است.

این روزها خبر اختلاف در اردوی تیم ملی والیبال به یکی از مهمترین خبرهای رسانه‌های ورزشی تبدیل شده است؛ خبری که در آن گفته شد ملی‌پوشان به دلیل عدم دریافت پاداش‌های لیگ ملت‌های خواهان لغو اردوی بلغارستان شدند و حالا به نظر می‌رسد آقایان با برگزاری این مراسم خواستند تا پای پرواز اندکی به ملی‌پوشان روحیه دهند.

مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو در رشته والیبال، در 2 مرحله برگزار می‌شود. ابتدا 24 تیم برتر رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی در انتخابی جهانی به میدان می‌روند. این 24 تیم در 6 گروه 4 تیمی، مسابقه می‌دهند و در نهایت تیم برتر هر گروه راهی المپیک می‌شود. ایران باید در سنت‌پترزبورگ با روسیه، کوبا و مکزیک روبرو شود. این مسابقات از 18 تا 20 مرداد برگزار خواهد شد.

برنامه مسابقات ایران در انتخابی المپیک به شرح زیر است:

جمعه 18 مرداد ساعت 17:30، ایران - کوبا

شنبه 19 مرداد ساعت 17:30، ایران - مکزیک

یکشنبه 20 مرداد ساعت 20:30، ایران - روسیه

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها