قربانی: اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید استقلال را ببریم/ تا آخرین هفته تلاش می‌کنیم

اگر می‌خواهیم به این عنوان دست پیدا کنیم باید استقلال را که یک رقیب مستقیم محسوب می‌شود، شکست بدهیم.

قربانی: اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید استقلال را ببریم/ تا آخرین هفته تلاش می‌کنیم

هافبک تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد سه امتیاز دیدار با استقلال در راه رسیدن این تیم به قهرمانی بسیار مهم است.

محمد قربانی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم ما خوب است و در جام حذفی هم گام اول را با شکست دادن سایپا محکم برداشتیم. حالا تمرینات را دنبال می‌کنیم تا آماده بازی با استقلال در شروع نیم‌فصل دوم شویم.

وی در مورد دیدار برابر استقلال خاطرنشان کرد: قطعاً بازی سختی داریم، چون استقلال جزو تیم‌های خوب و باکیفیت لیگ برتر است و پیروزی برابر تراکتور در جام حذفی شرایط آنها را تا حدود زیادی تغییر داد. با این حال ما در خانه بازی می‌کنیم و سه امتیاز این بازی برای‌مان بسیار مهم است. هر دو تیم جزو مدعیان قهرمانی هستند و ما اگر می‌خواهیم به این عنوان دست پیدا کنیم باید استقلال را که یک رقیب مستقیم محسوب می‌شود، شکست بدهیم. امیدوارم این اتفاق در نهایت رخ دهد و سه امتیاز را بگیریم.

قربانی راجع به شانس قهرمانی سپاهان در لیگ امسال گفت: چند تیم دنبال قهرمانی هستند و می‌بینید که رقابت‌ها چقدر فشرده است و نتایج‌ها قابل پیش‌بینی نیست. با این حال ما تا آخرین هفته برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد و می‌دانیم برای نیم‌فصل دوم باید خیلی بهتر از نیم‌فصل اول نتیجه بگیریم و کمترین اشتباه را داشته باشیم. تمام هدف ما این است که با قهرمانی در لیگ امسال هواداران سپاهان را خوشحال کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها