قربانی: بازی سخت و درگیرانه‌ای مقابل استقلال در پیش داریم.

یاسین یکی از دوستان صمیمی من و یک فوتبالیست بسیار خوب است.

قربانی: بازی سخت و درگیرانه‌ای مقابل استقلال در پیش داریم.

شاگردان ژوزه مورایس با برتری سه بر صفر مقابل تیم لیگ یکی سایپا، توانستند خود را به جمع تیم‌های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برسانند.محمد قربانی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوب و جذابی بود‌ خدا را شکر توانستیم این دیدار با پیروزی پشت سر بگذاریم و به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی صعود کنیم. سایپا تیم خوب و جوانی است، برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با هدایت آقای فکری که در تیم نساجی مربی‌ام بود، به لیگ برتر صعود کند.

اودر خصوص وضعیت خود در این تیم ادامه داد: خدا را شکر از هفته‌ای که به تیم اضافه‌ شدم آقای مورایس به من اعتماد کردند، امیدوارم با یک عملکرد خوب، بتوانم جواب اعتماد ایشان و کادرفنی را به بهترین شکل ممکن بدهم، برای این اتفاق و موفقیت تیم با تمام وجود تلاش خواهم کرد.

وی در خصوص کاپیتانی یاسین سلمانی دیگر هافبک جوان سپاهان عنوان کرد: یاسین یکی از دوستان صمیمی من و یک فوتبالیست بسیار خوب است، او در عین جوانی یکی از بازیکنان باتجربه سپاهان محسوب می‌شود و امیدوارم در ادامه مسیر فوتبالی‌اش هم موفق باشد.

قربانی درباره پست بازی خود و اینکه مورایس پرتغالی در چه پستی به او میدان می‌دهد گفت: برایم تفاوتی ندارد در چه پستی بازی کنم، هدفم خدمت به سپاهان و موفقیت تیم است. در این فصل با نظر آقای مورایس و کادرفنی، در پست‌های مدافع میانی و هافبک تدافعی به میدان رفتم.

و در مورد بازی آینده  مقابل استقلال اضافه کرد: با توجه به شرایط جدول و رقابتی که بین دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی وجود دارد، قطعا بازی سخت و درگیرانه‌ای مقابل استقلال در پیش داریم. امیدوارم در پایان به عنوان تیم برتر از زمین خارج شویم و سه امتیاز این دیدار خانگی را به هواداران سپاهان تقدیم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها