گردان: نکونام همیشه می‌خواهد تیمش در سطح بالا باشد.

جواد نکونام توانست موفقیت‌های بزرگی را برای فولاد و هواداران آن رقم بزند.

گردان:  نکونام همیشه می‌خواهد تیمش در سطح بالا باشد.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است که تیمش پتانسیل رسیدن به فینال آسیا را دارد.

شهاب گردان در گفت‌وگو با ایسنا در ابتدا درباره بازی فولاد در جام حذفی مقابل خوشه طلایی که با حضور وی درون دروازه فولاد پس از چندین هفته همراه بود، اظهار کرد: بازی مقابل تیم‌های لیگ یکی در جام حذفی با توجه به این که شرایط و انگیزه این تیم‌ها در روز بازی خیلی متفاوت است، سخت خواهد بود و به نوعی این تیم‌ها با صددرصد توان خود ظاهر می‌شوند و من تجربه بازی در مقابل این تیم‌ها را در گذشته داشته‌ام.

وی ادامه داد: با توجه به این شناخت باید بازی را از همان ابتدا قوی شروع می‌کردیم و خدا را شکر به همین صورت بود و با نتیجه خوب بازی را به اتمام رساندیم و اولین گام در جام حذفی درست برداشتیم و امیدوارم مرحله به مرحله را به خوبی بالا برویم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره نگاه فولاد به جام حذفی، گفت: امسال جام حذفی با توجه به این که از لیگ برتر فقط یک تیم به لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد و قهرمان جام حذفی نیز به این رقابت‌ها راه پیدا می‌کند، اهمیت این جام نسبت به سال‌های گذشته می‌تواند خیلی بیشتر باشد. ضمن این که قهرمان شدن در این جام یک افتخار بزرگ است و یک میان‌بر خوب برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود. بر همین اساس همه تیم‌ها نگاه ویژه‌ای به این جام دارند و امیدوارم فولاد هم بتواند در این جام موفق باشد.

وی در ادامه در خصوص رقابتش با کنت، گلر خارجی فولاد نیز عنوان کرد: من فصل را با یک مصدومیت شروع کردم و متاسفانه بازی‌های اول را از دست دادم و کنت بازی کرد و توانست اعتماد کادر فنی را جلب کند. پست دروازه‌بانی نیز پستی است که معمولا تغییرات آن بسیار کم است. همان‌طور که وقتی خودم برای فولاد بازی می‌کردم تقریبا یک سال و نیم از دروازه تیم محافظت می‌کردم و تغییر خاصی نبود اما متاسفانه امسال شرایط برای من طور دیگری رقم خورد اما خدا را شکر در این پست توانسته‌ایم رضایت کادر فنی و هواداران فولاد را برآورده کنیم. سعی می‌کنیم در ادامه نیز با تمام وجود برای تیم کار کنیم.

گردان افزود: بازی جام حذفی نیز فرصتی بود که این فرصت را برای اثبات دوباره خودم به دست آوردم و فکر می‌کنم هم بازی روند خوبی داشت و هم من توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و منتظرم ببینم در آینده چه چیزی رقم خواهد خورد.

وی همچنین با بیان این که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر از نظر جایگاه و نتیجه خیلی از خودمان راضی نبودیم، گفت: تیم خوبی داریم اما اتفاقی که امسال برای ما رقم خورد این بود که بیش از حد معمول بدشانسی آوردیم. ضمن این که مصدومان زیادی داشتیم و چند مهره تاثیرگذار را از دست دادیم. به صورتی که برخی بازی‌ها دست سرمربی تیم واقعا بسته بود و حتی سرمربی مجبور می‌شد جابه‌جایی‌های زیادی در برخی پست‌ها داشته باشد و همین کار را برای شخص نکونام و تیم فولاد سخت کرد. در حالی که در خیلی از بازی‌ها اگر شرایط عادی و نرمال بود می‌توانستیم برنده باشیم و نکته جالب این است که در همان دیدارها رقبا با تک موقعیت به فولاد گل می‌زدند و ما موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دادیم. البته خدا را شکر در چند بازی پایانی نیم‌فصل شرایطمان بهتر شد و فاصله‌ را با رقبا کم کردیم تا نیم‌فصل دوم جای جبران باشد. هر چند کار سخت است و در ادامه باید تلاش‌مان را دوچندان کنیم.

گردان درباره بازی آسیایی فولاد در مرحله حذفی مقابل الفیصلی، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم پیش روی فولاد بازی در لیگ قهرمانان آسیا است. برای ما خیلی مهم است که بتوانیم الفیصلی را شکست دهیم و به مرحله بعدی صعود کنیم. امیدوارم تا جایی که می‌شود در آسیا صعود داشته باشیم. الفیصلی حریف سختی است و در چند سالی که در آسیا بازی کرده‌ام، تیم‌های عربستانی همیشه بهترین رقبای تیم‌های ایرانی بوده‌اند و به نظرم سطح تیم‌های عربستانی بالا است و مطمئنا یک رقیب سخت هستند.

وی ادامه داد: فولاد از یک گروه سخت و قوی به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا رسیده است و اگر تیم‌مان کامل شود و بتوانیم جایگزین‌های خوبی برای مصدومان‌مان داشته باشیم، فولاد پتانسیل رسیدن به فینال آسیا را هم دارد.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که به خاطر نتایج نیم‌فصل نخست شرمنده هواداران و مردم خوزستان هستیم، گفت: یکی از اولویت‌هایمان این است که در ادامه مسابقات خودمان را به تیم‌های بالای جدول برسانیم. امسال از فولاد توقع قهرمانی بود اما با توجه به مواردی که به آن ها اشاره داشتم عملکردمان تحت تاثیر قرار گرفت. ضمن این که با توجه به تغییراتی که ابتدای فصل داشتیم، هماهنگ شدن تیم زمان‌بر بود و این برای همه تیم‌ها وجود دارد و فکر می‌کنم فولاد اکنون این پروسه را پشت سر گذاشته است و در حال نزدیک شدن به یک تیم یکدست هستیم. فکر می‌کنم نیم‌فصل دوم یک نیم‌فصل خیلی بهتر برای فولاد باشد.

گردان درباره حضور در تیم فولاد نیز عنوان کرد: روزهای خوب زیادی را در اهواز و فولاد داشته‌ام و این تیم و کادرفنی بسیار به من کمک کردند و فکر می‌کنم توانسته‌ام جواب اعتماد هواداران و تیم را بدهم و هیچ چیزی نمی‌تواند به این اندازه من را خوشحال کنم. از حضور در فولاد خیلی راضی هستم و امیدوارم در آینده بتوانم به این تیم، خیلی بیشتر کمک کنم.

وی درباره همکاری با جواد نکونام، خاطرنشان کرد: نکونام چون یک مربی ایده‌آل پسند است و یک زندگی ورزشی حرفه‌ای با فکر بزرگ دارد، همیشه می‌خواهد تیمش در سطح بالا باشد. به نظرم او کار را حرفه‌ای پیش می‌برد و این به خاطر ذهنیت حرفه‌ای این مربی است. معتقدم پس از برهه‌ای که فولاد دچار افت شده بود، جواد نکونام توانست موفقیت‌های بزرگی را برای فولاد و هواداران آن رقم بزند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها