برنامه مسابقات امروز کشتی‌گیران ایران مشخص شد

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی نخستین روز از رقابت‌های بین المللی جام جایزه بزرگ گرجستان، رقبای آزاد و فرنگی کاران ایران مشخص شدند.

برنامه مسابقات امروز کشتی‌گیران ایران مشخص شد

برنامه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام جایزه بزرگ «بالاوادزه و کارتوزیا» گرجستان طی روزهای ۱۶ تا ۱۹ مردادماه در شهر تفلیس برگزار می شود.بر این اساس پس از برگزاری مراسم قرعه کشی دیدارهای روز نخست، نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند. البته برخلاف اعلام قبلی که قرار بود این مسابقات از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شود، پیکارها از ساعت ۱۲ ظهر شروع می شود. پیکارهای امروز در ۴ وزن ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد و ۳ وزن ۵۵، ۶۳ و ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار خواهد شد.

برنامه مسابقات امروز به شرح زیر است:

 کشتی آزاد:

۶۱ کیلوگرم: شرکت کننده ۹ نفر، محمدباقر یخکشی دور اول با گرجستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی با آذربایجان روبرو می شود.

 ۷۰ کیلوگرم: شرکت کننده ۱۶ نفر، یونس امامی دور اول با گرجستان و در صورت غلبه بر میزبان با برنده گرجستان و اسلواکی کشتی می گیرد.

 ۷۹ کیلوگرم: شرکت کننده ۸ نفر، بهمن تیموری دور اول با گرجستان روبرو می شود. درصورت شکست دادن میزبان با آذربایجان کشتی می گیرد.

 ۹۲ کیلوگرم: ایران نماینده ندارد.

 کشتی فرنگی:

 ۵۵ کیلوگرم: شرکت کننده ۱۲ نفر، دور اول خدری و ناصرپور دو نماینده کشورمان با هم کشتی می گیرند. نفر برنده دور دوم با گرجستان روبرو می شود.

 ۶۳ کیلوگرم: شرکت کننده ۱۵ نفر، محمد نوربخش دور اول استراحت دارد. میثم دلخانی با گرجستان کشتی می گیرد و نفر برنده این مسابقه در دور بعد با نوربخش کشتی دارد.در همین وزن و گروه مقابل، سامان عبدولی با گرجستان روبرو می شود و در صورت پیروزی با برنده قرقیزستان و گرجستان کشتی می گیرد.

 ۷۲ کیلوگرم: ۱۸ نفر، امین کاویانی نژاد دور اول با سوئد و در صورت غلبه بر این حریف، با برنده گرجستان و مصر کشتی می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها