چه کسی سرمربی تیم امید می‌شود؟

در نشست بعدی هیات رئیسه به احتمال قوی نام سرمربی تیم امید هم مطرح می شود

چه کسی سرمربی تیم امید می‌شود؟

در نشست بعدی هیات رئیسه به احتمال قوی نام سرمربی تیم امید هم مطرح می شود تا اعضای هیات رئیسه نظر خود را در مورد سرمربی برگزیده شده از سوی فدراسیون فوتبال اعلام کنند.

ابتدا اعلام شد که انتخاب سرمربی تیم امید به سال 1402 موکول شده اما فدراسیون فوتبال در صحبت هایی ابتدایی که با گزینه های مد نظر داشته، متوجه این موضوع مهم شده که برای مربیان مد نظر استفاده از فیفا دی فروردین ماه اهمیت بالایی دارد. 

فیفا دی فروردین ماه از 29 اسفند آغاز و تا 8 فروردین ادامه دارد و در این تایم سرمربی تیم امید می تواند با دعوت از بازیکنان مد نظر اردوی تدارکاتی برپا کند. از آنجایی که در ادامه مسابقات لیگ برتر تا پایان فصل بی وقفه دنبال می شود، این تنها فرصت در فصل جاری برای سرمربی تیم امید است که با  دعوت از بازیکنان مد نظر تیم سازی را آغاز کند. 

مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا شهریور ماه آینده برگزار می شود و این بار تیم های برگزیده این مسابقات راهی المپیک می شوند. سرمربی جدید تیم امید حتی اگر از بین مربیان لیگ برتر انتخاب شود تا انتهای فصل بدون جدا شدن از باشگاهش می تواند، تمرینات تیم امید را در فیفا دی فروردین برگزار کند، چون در این تایم بازی های لیگ برتر تعطیل است. بر اساس خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم امید داخلی و از بین مربیان لیگ برتری است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها