پاکدل تکذیب کرد: قصد جدایی از پرسپولیس ندارم

هیچ تصمیمی برای جدایی از پرسپولیس ندارم و سعی می‌کنم به بهترین شکل انتظارات کادر فنی را ابتدا در تمرین و در نهایت در فرصت‌هایی که به من داده می‌شود برآورده کنم.

پاکدل تکذیب کرد: قصد جدایی از پرسپولیس ندارم

حامد پاکدل که فصل گذشته به پرسپولیس پیوست، در مقطعی از فصل و در شرایط آرمانی‌اش به گلزن شماره یک این تیم تبدیل شد. در ادامه اما، بدشانسی بزرگی گریبان او را گرفت و مصدومیت سخت در تمرین این تیم و در نهایت هم بیماری کرونا مدتی او را از ترکیب اصلی خارج کرد.

اتفاقی که با جذب یورگن لوکادیا فرصت را کاملا از این مهاجم برای حضور در ترکیب کمتر کرد تا نتواند بار دیگر در نقش گلزن در جمع سرخ‌پوشان ظاهر شود. پاکدل این روزها در صدر اخبار مربوط به خروج از پرسپولیس قرار دارد و شایعات درباره جدایی او داغ شده است. موضوعی که واکنش او را هم در پی داشته و مدعی است از این حواشی و اخبار خسته شده و برخلاف آن به‌دنبال تمرکز برای نمایش

موفق در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی خواهد بود.

حامد پاکدل در گفتگو با خبرنگار ما در ابتدا درباره صدرنشینی تیمش در نیم فصل گفت: «خدا را شکر که توانستیم به هدف اولمان در طول این بازی‌ها برسیم. امتیازات نیم‌فصل اول مهم و حیاتی هستند و قطعا در ادامه مسیر کمک زیادی به ما خواهند کرد. باید این روند را حفظ کنیم و شرایط را در ادامه مسیر بهتر کنیم تا بتوانیم به هدف نهایی خودمان که قهرمانی است، دست پیدا کنیم.»

وی ادامه داد: «کار سختی پیش روی ما قرار دارد. رقبای قدرتمند و باکیفیتی داریم که طی نیم فصل دوم به‌سختی امتیاز از دست خواهند داد و ما نیز امیدواریم با نتایج بهتر به هدف خودمان برسیم.»

مهاجم پرسپولیس درباره شایعات مربوط به جدایی‌اش از این تیم می‌گوید: «خودم هم واقعا خسته شده‌ام؛ از بس که هر روز که نه، هر دقیقه، یک شایعه و خبر جدید درباره تیم بعدی‌ام منتشر می‌کنند. همین الان از تمرین تیم برگشته‌ام و دیدم به دو تیم دیگر هم لینک شده‌ام. چرا اینقدر در فضای مجازی دنبال شایعه و خبرسازی هستند؟ من اکنون عضو پرسپولیس هستم و از حضور در این تیم احساس افتخار می‌کنم. می‌دانم چه مسئولیت سنگینی روی دوشم است و باید سعی کنم بهتر باشم تا انتظارات را هم برآورده کنم.»

وی ادامه داد: «متوجه این موضوع که چرا من باید هر روز به یک تیم فرستاده شوم نمی‌شوم و چرا این شایعه درباره دیگران نیست؟ هیچ تصمیمی برای جدایی از پرسپولیس ندارم و سعی می‌کنم به بهترین شکل انتظارات کادر فنی را ابتدا در تمرین و در نهایت در فرصت‌هایی که به من داده می‌شود برآورده کنم.»

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها