تاوارس: زمانی که باید گل می‌زدیم، گل‌گهر به گل رسید/ صنعت نفت به لحاظ تاکتیکی پیشرفت کرده است

ما در گذشته موقعیتی برای گل خلق نمی‌کردیم، ولی الان شانس‌های گلزنی را خلق می‌کنیم.

تاوارس: زمانی که باید گل می‌زدیم، گل‌گهر به گل رسید/ صنعت نفت به لحاظ تاکتیکی پیشرفت کرده است

ادسون تاوارس پس از شکست یک بر صفر صنعت نفت مقابل گل‌گهر سیرجان در نشست خبری اظهار داشت: بازی امروز را باید به سه بخش تقسیم کنیم. در 15، 20 دقیقه اول بازی گل‌گهر ما را تحت تأثیر قرار داد و بهتر بازی کرد. ما نتوانستیم سازماندهی بین خطوط‌مان را به درستی انجام بدهیم. بعد از 20 دقیقه، بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. بهترین زمان ممکن برای ما که می‌توانستیم گل بزنیم، گل‌گهر به ما گل زد.

وی ادامه داد: اگر دقت کرده باشید کاملاً مشخص بود که عدم اعتمادبه‌نفس باعث چنین اتفاقی شد. بازیکن ما دفاع و دروازه‌بان را دریبل زد، اما به جای اینکه توپ را شوت کند، چون دروازه‌بان خوابیده بود روی زمین، او توپ را به عقب برگرداند و حریف توپ را گرفت و روی یک ضدحمله به گل رسید. در بخش سوم که نیمه دوم بازی بود، از زمانی که من آمده‌ام، این بهترین فوتبالی بود که انجام دادیم. از کناره‌ها خیلی خوب توانستیم اضافه شویم. تغییراتی که ایجاد کردیم به این معنی بود که سیستم‌مان را عوض کردیم و طالب ریکانی هم به تیم اضافه شد و 20 دقیقه بازی کرد و فاخرِ تیم ما نیز برگشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت افزود: حسین باصری هم یک بار دیگر بازی خوبی به نمایش گذاشت و رضا امانی‌نژاد نیز 10 دقیقه بسیار خوب بازی کرد، ولی متأسفانه ما نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم و بازی را واگذار کردیم. من ترجیح می‌دهم که بد بازی کنیم، ولی بازی را ببریم تا اینکه خوب بازی کنیم، ولی بازی را نبریم. الان منتظر مدارکی هستیم تا به فدراسیون ارائه و بتوانیم از بازیکنان خارجی که به خدمت گرفتیم استفاده کنیم. بازیکنان مصدوم ما هم در حال برگشت به تیم هستند و امیدوار هستیم که در نیم‌فصل دوم این تعهد را داشته باشیم که زمانی که در خانه خودمان بازی می‌کنیم به این راحتی نتیجه را واگذار نکنیم و بتوانیم شرایط را به نفع خودمان عوض کنیم.

تاوارس درباره این موضوع که سبک بازی صنعت نفت عوض شده و بهتر از گذشته بازی می‌کند، ولی در نتیجه‌گیری هنوز موفق نبوده است، تصریح کرد: تلاش من بر این است که بهترین عملکرد را از خودمان نشان دهیم، حداقل به لحاظ تاکتیکی تیم ما پیشرفت داشته باشد. ما به یک گلزن نیاز داریم که توپ‌های‌مان را گل کند. خوب نیست که سازماندهی داشته باشیم و به یک سوم انتهایی زمین برسیم، ولی به گل نرسیم. این یک تلاش بیهوده است. ما مثل گذشته نیستیم. ما در گذشته موقعیتی برای گل خلق نمی‌کردیم، ولی الان شانس‌های گلزنی را خلق می‌کنیم، با این حال بازیکنی که توپ‌های‌مان را به گل تبدیل کند، نداریم. برنامه‌ریزی ما این است که امتیاز کسب کنیم. تیم گل‌گهر را تیم خوبی دیدم و فراموش نکنید که آنها سه سال است که کنار هم بازی می‌کنند، در حالی که 11 نفری که بازی ما را امروز شروع کردند شاید سه بازی است که در کنار هم بازی می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها