منافی: مطهری در فوتبال به حقش نرسید

من امیدوارم که حمید در مربیگری به آن جایگاهی که مستحقش است، برسد.

منافی: مطهری در فوتبال به حقش نرسید

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران همکاری با حمید مطهری سرمربی این تیم را لذت‌بخش توصیف کرد.

جواد منافی درباره پیروزی 2 بر صفر نساجی مقابل تراکتور اظهار داشت: تراکتور تیم بسیار خوبی است که با آمدن خمس شرایط خیلی بهتری هم پیدا کرده است. ما به بازیکنان خودمان اطمینان داشتیم، ولی از طرفی هم می‌دانستیم که بازی خیلی سختی در خانه خواهیم داشت، به خاطر همین در طول هفته گذشته نقاط ضعف و قوت تراکتور را خیلی خوب آنالیز کردیم تا بتوانیم به این تیم ضربه بزنیم.

وی ادامه داد: در ابتدای بازی تراکتور خیلی خوب بازی کرد و فوتبال رو به جلویی را به نمایش گذاشت. ما هم بازی را خوب شروع کردیم و می‌توانستیم خیلی زود به گل برسیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم، ولی با بدشانسی از دست دادیم و دو بار هم دروازه‌بان تراکتور مانع از گلزنی ما شد. بازیکنان ما در بازی قبل هم مقابل هوادار خیلی عملکرد خوبی داشتند و مقابل تراکتور نیز فوتبالی تاکتیکی را به نمایش گذاشتند.

منافی در مورد بازی روز پنجشنبه نساجی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس همیشه برای من محترم بوده است و این تیم را دوست دارم، ولی من در حال حاضر مربی نساجی هستم، به این باشگاه تعهد دارم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم. ما دوستان خوبی در پرسپولیس مثل گل‌محمدی، پیروانی و باقری داریم اما من وظیفه دارم که برای موفقیت نساجی کار کنم. بازی با پرسپولیس هم سه امتیاز خواهد داشت، ولی تیم ما می‌تواند با انجام یک بازی خوب علاوه بر کسب سه امتیاز این بازی، انگیزه و انرژی مضاعفی برای بازی‌های آینده‌مان بگیریم، چون سرخپوشان صدرنشین لیگ هستند و شکست آنها می‌تواند باعث بالا رفتن روحیه تیمی ما شود.

مربی تیم فوتبال نساجی راجع به همکاری با حمید مطهری تصریح کرد: مطهری یکی از مربیان زحمتکش و فنی فوتبال ماست و کار با او لذت‌بخش است. او چند برابر از زمانی که در تمرین هستیم، وقتش را صرف آنالیز، طراحی تمرین و برنامه‌های تاکتیکی می‌کند. سرمربی تیم ما متأسفانه نتوانست به دلیل مصدومیت در فوتبال به حقش برسد. مطهری بازیکنی بود که در تمام رده‌های سنی به تیم ملی دعوت شد، ولی مصدومیت خیلی زود فوتبال او را تمام کرد. من امیدوارم که حمید در مربیگری به آن جایگاهی که مستحقش است، برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها