مظاهری و روزهایی که پیش‌بینی نمی کرد!

سنگربان تیم فوتبال سپاهان از شرایط خودش در اردوی طلایی پوشان اصفهانی رضایت ندارد.

مظاهری و روزهایی که پیش‌بینی نمی کرد!

رشید مظاهری سنگربان تیم فوتبال سپاهان از شرایط خودش در اردوی طلایی پوشان اصفهانی رضایت ندارد.

نیمه دوم فصل بیست و دوم نه برای رشید خیلی خوب و ایده‌آل پیش رفت و نه سپاهان. آنها در لیگ نتوانستند عقب ماندگی از استقلال و پرسپولیس را جبران کنند و در آسیا هم با تجربه چند شکست تلخ از صعود جا ماندند تا محرم نویدکیا در پایان تصمیم به استعفا بگیرد.

با این حال رشید مظاهری با حضور مورایس شرایط را برای خودش ایده‌آل می‌دید و در دو بازی ابتدایی بسیار سرحال و شاداب بود، ولی پس از انتشار خبر بازگشت نیازمند که خیلی سریع هم اتفاق افتاد مشخص بود که او جای خودش را در ترکیب اصلی از دست می‌دهد.

پس از 13 هفته سکوت، سرانجام مظاهری در حاشیه دیدار سپاهان برابر پیکان هم در جریان گرم کردن و هم در میکسدزون ورزشگاه انقلاب کرج در مواجهه با سوالات خبرنگاران که درباره با شرایطش پرسیدند ناراحتی‌اش را ابراز کرد تا مشخص شود ادامه حضور این سنگربان باتجربه که می‌خواهد در ترکیب تیمی که در آن حضور دارد فیکس بازی کند در نیمه دوم فصل در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی محتمل نیست. 

رشید نیم فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد ولی بعید به نظر می‌رسد دو طرف برای ادامه همکاری توافق داشته باشند. با این وصف سنگربان سابق ذوب‌آهن پس از یکسال پرونده حضور دوباره‌اش در اصفهان بسته خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها