مگوایر: از دیدگاه و برنامه‌های سولسشایر به وجد آمدم

مدافع جدید شیاطین سرخ می‌گوید دیدگاه و برنامه‌های اولگنار سولسشایر او را برای پیوستن به این تیم متفاعد کرده است.

 مگوایر: از دیدگاه و برنامه‌های سولسشایر به وجد آمدم

هری مگوایر که بعدازظهر امروز (دوشنبه) سرانجام با امضای قراردادی 6 ساله با قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر به منچستریونایتد پیوست، به سایت رسمی این باشگاه انگلیسی گفت: خوشحالم که به این باشگاه بزرگ ملحق شدم. از دوران حضورم در لسترسیتی لذت بردم و مایلم از تمامی کسانی که در این باشگاه هستند و از تمامی هواداران لستر بابت حمایت فوق‌العاده‌شان در دو فصل اخیر، تشکر کنم. با این حال وقتی منچستریونایتد در خانه شما را می‌زند، این فرصتی فوق‌العاده است.

این مدافع انگلیسی که در ازای 80 میلیون پوند به شیاطین سرخ ملحق و تبدیل به گرانقیمت‌ترین مدافع تاریخ شد، در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: با صحبتی که با سولسشایر داشتم، از دیدگاه و برنامه‌هایی که او دارد به وجد آمدم. کاملاً مشخص است که «اوله» در حال ساخت تیمی است که به دنبال کسب عناوین قهرمانی است. اکنون بی‌صبرانه منتظر ملاقات با هم‌تیمی‌هایم و شروع لیگ هستم.

سولسشایر هم درباره خرید جدید تیمش اظهار داشت: هری یکی از بهترین مدافعان میانی حال حاضر در فوتبال است و خوشحالم که با او قرارداد امضا کردیم. مگوایر قدرت بازیخوانی بالا و حضوری قدرتمند در زمین دارد، این در حالی است که توانایی این را دارد که آرامشش را حفظ کند و به هنگام صاحب توپ بودن خونسرد است. هری همچنین در محوطه جریمه خودی و حریف حضوری فوق‌العاده دارد و می‌توانم ببینم که مناسب این تیم در زمین و خارج از زمین است.

سرمربی نروژی سرخپوشان منچستر صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: مگوایر شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و خرید شگفت‌انگیزی برای باشگاه منچستریونایتد است. به هری خوشامد می‌گوییم و بی‌صبرانه منتظر کار با او و آماده شدن برای فصل جدید هستیم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها