لوکادیا 22 میلیارد از پرسپولیس پول گرفت!

یورگن لوکادیا از زمان حضور در پرسپولیس در سه مقطع از باشگاه دریافتی داشته.

لوکادیا 22 میلیارد از پرسپولیس پول گرفت!

یورگن لوکادیا از زمان حضور در پرسپولیس در سه مقطع از باشگاه دریافتی داشته که مجموع آن 540 هزار دلار شده است. این مهاجم هلندی در زمان حضور در پرسپولیس و عقد قرارداد 200 هزار دلار دریافت کرد که معادل 20 درصد از قراردادش بود. او در ادامه و طی دو مقطع 170هزار دلار دیگر دریافت کرد تا مجموع دریافتی او به 540 هزار دلار یعنی حدود 22 میلیارد و بیش از 50 درصد قبل از نیم فصل برسد.

باشگاه پرسپولیس از نظر تامین خواسته‌های مالی بازیکن تا این لحظه هیچ کوتاهی نداشته و مطمئنا لوکادیا نیز به واسطه مشکل مالی و بدعهدی پرسپولیس، خواهان جدایی و فسخ قرارداد نشده است. موضوعی که باعث خواهد شد تا مشاوران حقوقی پرتعداد باشگاه پرسپولیس به دنبال مسیری دیگر برای محکومیت مهاجم هلندی باشند.

در قرارداد پرسپولیس با لوکادیا برای هر روز غیبت در تمرینات 10 هزار دلار و برای هر غیبت در بازی رسمی 50 هزار دلار جریمه درنظر گرفته شده بود که با توجه به  غیبت این مهاجم هلندی در دو جلسه تمرینی پیش از دربی و همچنین غیبت در بازی با استقلال 70 هزار دلار باید به پرسپولیس خسارت دهد. به نظر می‌رسد این  جریمه تا زمانی که لوکادیا قراردادش را با پرسپولیس فسخ نکرده بود جاری است و به همین خاطر این امیدواری وجود دارد تا لوکادیا جریمه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها