رنار: صعود به جام جهانی یکی از اهداف اصلی عربستان است/ از احساسات هواداران به خوبی آگاه هستم

اروی رنار سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان،‌ صعود به جام جهانی را یکی از اهداف اصلی این تیم دانست.

رنار: صعود به جام جهانی یکی از اهداف اصلی عربستان است/ از احساسات هواداران به خوبی آگاه هستم

اروی رنار سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عربستان در روزهای گذشته برای بر عهده گرفتن مسئولیت جدید خود، وارد این کشور شد. شب گذشته (دوشنبه) مراسم معارفه رنار با حضور خبرنگاران عربستانی برگزار شد.

سرمربی فرانسوی جدید عربستان در این مراسم گفت: ما تلاش می‌کنیم تاریخ‌سازی کنیم و در مسیر خودمان پیش برویم. چیزی که تنها با کار گروهی برمی‌آید. صعود به جام جهانی یکی از اهداف اصلی ماست که برای آن تلاش می‌کنیم.

وی درباره تفاوت کار کردن در قاره‌های آفریقا و آسیا تصریح کرد: با 10 سال تجربه کار در آفریقا، می‌توانم بگویم که حتی بین شمال و جنوب این قاره تفاوت وجود دارد. فکر می‌کنم مهمترین موضوع مربیگری، هماهنگی با محیط کار است. من از احساسات هواداران عربستانی به خوبی آگاه هستم و خیلی مهم است که بتوانم مدت زیادی در این تیم بمانم. من با بازیکنان مراکشی زیادی که در لیگ عربستان بازی کرده‌اند، صحبت کردم.

سرمربی جدید عربستان با اشاره به تلاش این تیم برای صعود به جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: حضور در جام جهانی تجربه‌ای عالی است که شما دوست دارید همیشه آن را تکرار کنید اما باید بدانیم که این مهم به آسانی به دست نمی‌آید و ما با هم کار می‌کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

رنار همچنین گفت که دیدار النصر عربستان مقابل الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا در روز دوشنبه و دیدار الهلال و النصر عربستان را در روز سه‌شنبه از نزدیک تماشا خواهد کرد. وی ادامه داد: من و دستیارانم می‌توانیم بازیکنان برجسته‌ای را که می‌توانند به ما کمک کنند، پیدا کنیم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها