پرسپولیس می‌تواند لوکادیا را محکوم کند؟

بعید است آنها لوکادیا را مجاب به بازگشت کنند و شاید تنها امیدوار به بازپس‌گیری مبلغی از قرارداد و خسارت ناشی از این فسخ و جریمه شوند.

پرسپولیس می‌تواند لوکادیا را محکوم کند؟

از بیش از دو ماه پیش بود که بحث‌ احتمال جدایی یورگن‌لوکادیا به صورت جدی با توجه به شرایط کنونی قوت گرفته بود. با این حال مهاجم هلندی پس از تعطیلی به تهران بازگشت تا در تمرینات پیش از دربی حضوری فعال داشته باشد.

مساله‌ای که باعث شد در آن مقطع بحث جدایی احتمالی این بازیکن نیز کاملا رد شود. با این حال یورگن لوکادیا در فاصله ۴۸ ساعت مانده به دربی با تصمیم جنجالی‌اش برای حضور در فرودگاه و اقدام برای ترک تهران، اردوی پرسپولیس را با شوک بزرگی مواجه کرد و در نهایت موفق شد از کشور خارج شود.

این در حالی بود که  مدیران باشگاه مدعی بودند که وی تعهد داده بعد از حل مشکلش و بامداد جمعه بار دیگر به تهران بازگردد. اما در نهایت با نامه رسمی او مبنی بر فسخ قراردادش با شوک دوباره مواجه شدند.

در قراردادهای حرفه‌ای معمولا بندهایی در این خصوص وجود دارد و لوکادیا نیز در آستانه پنجره زمستانی با اتکا به همین بند فسخ یکطرفه خود را با پرسپولیس اعلام کرده است.

باشگاه پرسپولیس هم البته با تکیه بر بخش حقوقی خود اقدام متقابلی را در خصوص این تصمیم لوکادیا صورت داده و با تنظیم شکایتی و پیوست مستنداتی به دنبال احقاق حق خود است. باشگاه پرسپولیس در این لایحه با اشاره به اقداماتی که برای ایجاد شرایط مناسب رفاهی این بازیکن در نظر گرفته تا مشکلی وی را آزرده نکند ، به دنبال این است تا رای فیفا را به سمت خود تغییر دهد.

با این حال در صورت پیروزی احتمالی و شاید هم دور از انتظار پرسپولیس در این شکایت متقابل، بعید است آنها لوکادیا را مجاب به بازگشت کنند و شاید تنها امیدوار به بازپس‌گیری مبلغی از قرارداد و خسارت ناشی از این فسخ و جریمه شوند؛ البته تنها باید امیدوار باشند!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها