ربیعی زمان جدایی خود از مس را اعلام کرد

محمد ربیعی تاکید کرد که در پایان این فصل به همکاری خود با مس رفسجان خاتمه خواهد داد.

ربیعی زمان جدایی خود از مس را اعلام کرد

بحث استعفای محمد ربیعی طی این چند وقت اخیر مطرح بود و این مربی در صحبت هایی که شب گذشته انجام داد، اعلام کرد که پرونده حضورش در جمع نارنجی پوشان رفسنجان در پایان این فصل خاتمه خواهد یافت. او که در نشست خبری بعد از بازی با مس کرمان هم حضور نیافته بود تا شایعات جدایی اش بیش از پیش پررنگ شود در خصوص این اقدام خود گفت: علاقه مند به ورود به برخی مسائل نیستم چون شخصیتم این گونه نیست. از تیم مدیریتی گذشته از جمله آقای زین الدینی و علیزاده و تمام کسانی که در این مسیر بنده را همراهی کردند تشکر می کنم.

سرمربی مس رفسنجان دلایل استعفای خود از هدایت این تیم را به این شکل شرح داد: وقتی بحث استفعای یک مربی پیش می آید عوامل مختلفی وجود دارد. چیزی که برای من مهم است یکی پایبندی به اصولی است که دارم و یکی هم نگاهی است که به آینده شخصیت مربیگری خودم دارم. فکر کردم که در این مقطع بهتر است  جدا شوم. در این چهار سال روی نیمکت مس رفسنجان که در این چهار سال باثبات‌ترین نیمکت لیگ برتر بود، حضور داشتم. مدیران گذشته می توانند شهادت بدهند که چند پیشنهاد را رد کردم. ماندم تا یک کار بلند مدت انجام دهیم. اولی صعود به لیگ برتر بود و بعدی هم این بود که توانستیم در عرض دو سال به جمع شش تیم برتر لیگ برتر راه یافتم.

ربیعی صحبت های خود را این گونه ادامه داد: یادمان نرود که این تیم متعلق به مردم است و هر کس که وظیفه ای دارد باید آن را به درستی انجام دهد. دلیل استعفایم این بود که کلا دوست دارم کار به صورت سیستماتیک پیش برود. استعفایم به خاطر فرد خاصی نبود چون شخصیتم این نیست. بالاخره یک مسئولیت حرفه ای داریم که باید آن را انجام دهیم. بحث من سیستم است. وقتی برنامه ریزی و سیستم سرلوحه کار من است دوست دارم که کار به درستی پیش ببریم. من کارم را در گذشته به درستی انجام داده ام و انشالله هم تا پایان فصل، این پروژه به درستی تمام شود.

وی که به صورت تلفنی با شب های فوتبالی صحبت می کرد در پاسخ به این سوال که آیا صحبت هایش به این معنی است که در پایان فصل همکاری او با مس رفسنجان به پایان رسیده و این مربی پیشنهادات دیگر خود را بررسی خواهد کرد به یک کلمه بسنده کرد: بله!

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها