خط حمله استقلال علیه ۳۷۵ دقیقه کلین‌شیت بیرو

استقلال در شرایطی برابر پرسپولیس قرار می گیرد که دروازه این تیم در چهار بازی قبل بسته مانده است.

خط حمله استقلال علیه ۳۷۵ دقیقه کلین‌شیت بیرو

با اتمام دیدارهای جام جهانی، استقلال و پرسپولیس در اولین دیدار خود باید دربی بزرگ پایتخت را برگزار کنند. آبی پوشان ۲ امتیاز از حریف سنتی خود عقب افتاده‌اند و اکنون بهترین زمان برای جبران این فاصله و رسیدن به صدر جدول است.

ریکاردو ساپینتو در شرایطی باید تیمش را برای پیروزی در این بازی هدایت کند که شاگردان او کار سختی برای فتح دروازه بیرانوند خواهند داشت. پرسپولیس در چهار دیدار قبلی خود موفق به ثبت کلین شیت شده و به طور کلی طی ۳۷۵ دقیقه گذشته، دروازه این تیم باز نشده است.

آخرین باری که یک تیم موفق به گلزنی برابر پرسپولیس شد، به دقیقه ۷۵ دیدار برابر تراکتور بازمیگردد. جایی که تبریزی ها با گل محمد عباس زاده موفق شدند شاگردان گل محمدی را در استادیوم آزادی مغلوب کرده و اولین شکست فصل این تیم را رقم بزنند.

با احتساب ۱۵ دقیقه پایانی آن بازی و همچنین چهار دیدار برابر سپاهان، مس رفسنجان، ملوان و مس کرمان، علیرضا بیرانوند توانسته است رکورد بسته نگه داشتن دروازه اش را به عدد ۳۷۵ دقیقه برساند.

حالا باید دید که خط حمله استقلال متشکل از مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری موفق خواهد شد قفل دروازه پرسپولیس و بیرانوند را باز کند یا سرخپوشان در پنجمین بازی متوالی نیز موفق به ثبت کلین شیت خواهند شد؟

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها