ششمین دربی بدون تماشاگر!

گفتنی است دربی 99 ساعت 17.30 روز سه شنبه 29 آذر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ششمین دربی بدون تماشاگر!

اگرچه غیبت تماشاگران در دربی پیش رو قطعی به نظر می رسد اما با توجه به این که به شکل رسمی هنوز چیزی اعلام نشده باید صبر کرد و دید این خبر از سوی فدراسیون به شکل رسمی اعلام می شود یا نه.

اما آن چه که مشخص به نظر می رسد این است که تاکنون 5 دربی بدون تماشاگر برگزار شده است که اولین بار در سال 73 شاهد آن بودیم. به دنبال جنجال در دربی رفت، کمیته انضباطی وقت فدراسیون فوتبال حکم به برگزاری بازی برگشت در شهر بندرعباس و بدون حضور تماشاگر داد که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در لیگ نوزدهم، با توجه به شیوع ویروس کرونا پرسپولیس و استقلال در جام حذفی و بدون تماشاگر به مصاف هم رفتند که در 120 دقیقه گلی به ثمر نرسید و استقلال در ضربات پنالتی پیروز شد.

در لیگ بیستم، دربی رفت با تساوی 2 - 2 به پایان رسید و دیدار برگشت را پرسپولیس با تک گل عیسی آل‌کثیر به سود خود تمام کرد. در همان سال، استقلال بار دیگر در جام حذفی در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست داد.

در لیگ بیست‌ و یکم، در بازی رفت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند و در دیدار برگشت که اجازه حضور 30 درصدی تماشاگران داده شد، بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

گفتنی است دربی 99 ساعت 17.30 روز سه شنبه 29 آذر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها