بعضی از بازیکنان تیم ملی باید خداحافظی کنند

آقایی: لوکادیا می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود

من شانس برد پرسپولیس را به دلیل بازیکنان تأثیرگذاری که دارد، بیشتر می‌دانم.

آقایی: لوکادیا می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تعطیلی طولانی مدت مسابقات لیگ‌ برتر ممکن است دربی پایتخت را از لحاظ فنی تحت تأثیر قرار دهد.

عباس آقایی  درباره دربی پایتخت که سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: دو تیم این بار در شرایط خاصی با هم روبه‌رو می‌شوند، چون لیگ ما دو ماه تعطیل بوده و طبیعتاً پرسپولیس و استقلال در شرایط مسابقه قرار ندارند. بازی‌های دوستانه هم هیچ وقت نمی‌توانند مثل بازی‌های رسمی باشند و پیش‌بینی من این است که تعطیلی طولانی مدت بازی‌ها روی مسائل فنی دربی تأثیرگذار خواهد بود.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود پرسپولیس شاید با دو مهاجم بازی کند، تصریح کرد: ماهیت فوتبال پرسپولیس تهاجمی است و طبیعتاً هواداران هم دوست دارند که تیم‌شان حمله کند. لوکادیا مهاجم زهرداری است و قطعاً می‌تواند برای خط دفاعی استقلال دردسرساز شود.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی سخت است به ویژه اینکه دو تیم از شرایط بازی دور بوده‌اند، ولی من شانس برد پرسپولیس را به دلیل بازیکنان تأثیرگذاری که دارد، بیشتر می‌دانم.

آقایی در پایان راجع به وضعیت مبهم نیمکت سرمربیگری تیم ملی هم به تسنیم گفت: من معتقدم که تیم ملی نیاز به یک خون جدید دارد و جدا از بحث تغییر سرمربی، باید تغییر نسل هم صورت بگیرد. چند بازیکن تیم ملی باید خودشان خداحافظی کنند، چون آنها دیگر تأثیر مثبتی ندارند و ما باید در تیم ملی به جوان‌ها میدان بدهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها