سرخابی‌ها هر دو با یک غایب در دربی

شیخ دیاباته به عنوان یکی از بازیکنان حذف شده قطعی از دربی دور رفت تنها نخواهد بود.

سرخابی‌ها هر دو با یک غایب در دربی

در روزهای ابتدایی هفته گذشته اعلام شد عارف غلامی و ابوالفضل جلالی دو بازیکن مصدوم استقلال هستند که هنوز شرایط تمرین با دیگر اعضای این تیم را ندارند. اما در روزهای میانی هفته پیش هر دو بازیکن با آبی ها با قدرت تمرین کردند.

در همین باره اعلام شد عارف غلامی هیچ مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار دربی مقابل پرسپولیس را ندارد اما ابوالفضل جلالی در تمرین روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته پیش از همان ناحیه‌ای که در جام جهانی مصدوم شده بود احساس درد می‌کرد. او در روزهای جمعه و شنبه نیز نتوانست با دیگر بازیکنان تمرین کند تا در نهایت امروز مشخص شد که حضورش در دیدار مقابل پرسپولیس منتفی شده است.

جلالی که قرار بود عصر دیروز با انجام تست پزشکی تکلیفش درباره همراهی استقلال در دیدار دربی را مشخص کند متوجه شد که قادر به حضور در اردوی این تیم برای بازی مقابل پرسپولیس نخواهد بود.

اعضای کادر فنی استقلال اعلام کردند این تیم بعد از ظهر فردا به همراه بازیکنانی که ساپینتو آنها را انتخاب می‌کند به اردوی شبانه روزی می‌روند اما ابوالفضل جلالی تا ظهر فردا باید منتظر نظر نهایی ساپینتو بماند. چرا که این بازیکن در طول چهار روز اخیر حتی یک جلسه هم با دیگر بازیکنان تمرین نکرده است.

پیش از این پیش بینی می‌شد ستاره ملی پوش استقلال در جام جهانی یکی از بازیکنان اصلی استقلال در مصاف مقابل پرسپولیس باشد اما حالا همه معادلات به هم ریخته است. با این شرایط می‌توان گفت شیخ دیاباته (مهاجم فرانسوی مصدوم پرسپولیس) به عنوان یکی از بازیکنان حذف شده قطعی از دربی دور رفت تنها نخواهد بود و به احتمال زیاد همراه با ابوالفضل جلالی مصاف هم تیمی‌هایش را از روی سکوهای ورزشگاه آزادی تماشا خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها