آل اشپورت البسه تیم های ملی فوتبال را تامین می کند

قرارداد تامین البسه تیم های ملی فوتبال ایران با حضور صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی و وحید جعفری مدیریت نمایندگی شرکت آل اشپورت در ایران به امضاء رسید.

آل اشپورت  البسه تیم های ملی فوتبال را تامین می کند

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، درودگر در خصوص امضای این قرارداد و توافقات صورت گرفته با شرکت آلمانی گفت:خوشبختانه توافق بسیار خوبی طی مذاکرات مفصل با شرکت آل اشپورت صورت گرفته و مقرر شد این شرکت تامین لباس کلیه تیم های ملی فوتبال ایران در تمامی رده ها را بر عهده بگیرد که این اتفاق برای نخستین بار رخ می دهد و شرکت آل اشپورت تا پایان جام ملت های 2023 بر اساس این قرارداد تامین کننده البسه تیم های ملی فوتبال ایران خواهد بود.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال اضافه کرد:در مقطع فعلی و طی 3 ماه آینده از لباس ها و طرح های قبلی شرکت آل اشپورت که موجود است استفاده می کنیم ، پس از آن مقرر شد طرح جدید لباس ها با تایید فدراسیون فوتبال در اختیار تیم های ملی قرار بگیرد که در این شرایط برای نخستین بار 18 تیم ملی اعم از آقایان و بانوان در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی لباس های مشابه و یکسانی را با یک برند مورد استفاده قرار می دهند. همچنین شرکت متعهد شده کلیه لباس ها با کیفیت اصلی در اختیار تیم های ملی قرار بگیرد.

درودگر اضافه کرد:این قرارداد از جهات مختلف به سودی فوتبال ملی کشور خواهد بود. نه تنها هیچ هزینه ای برای تامین لباس ها از سوی فدراسیون پرداخت نمی شود بلکه علاوه بر تامین البسه تیم های ملی که رقم قابل توجهی است ، برنامه های بسیار خوب و گسترده ای برای فروش البسه از طریق فروشگاهها همچنین فضای مجازی پیش بینی شده همچنین بخش درآمدی و پاداش های مناسبی پیش بینی شده است.

 

درودگر در خصوص تولید بخشی از لباس ها در داخل کشور نیز گفت:کلیه لباس هایی که در تیم های ملی مورد استفاده قرار می گیرد با کیفیت اصلی و تولید شده در کارخانه آل اشپورت خواهد بود، البته این شرکت متعهد خواهد بود در راستای حمایت از تولید داخلی نسبت به تولید لباس با کیفیت اصلی و دارای لایسنس مورد تایید آل اشپورت آلمان در داخل کشور نیز در آینده اقدام کند.

 

وی همچنین در پایان گفت: در مراسم معرفی برترین های فوتبال ایران از طرح لباس فعلی تیم های ملی رونمایی می شود و در آینده نزدیک پس از تحویل سری جدید لباس ها با طرح اختصاصی تیم ملی ایران که در مسابقات آتی مورد استفاده قرار می گیرد مراسم رونمایی ویژه ای برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها