110 میلیارد تومان پول ایران در حساب AFC

فدراسیون فوتبال ایران مبلغی در حدود 110 میلیارد تومان پول در حساب کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد.

110 میلیارد تومان پول ایران در حساب AFC

ماجرای پول‌های بلوکه شده ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین فدراسیون جهانی فوتبال در سالیان گذشته به خاطر بحث‌های مربوط به تحریم همیشه وجود داشته است. برای دریافت این مبالغ فدراسیون فوتبال همیشه راه‌های مختلفی را امتحان کرده اما هنوز این مبالغ به طور کامل به دست مدیران فدراسیون نرسیده است.

در چنین شرایطی مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال که نایب رییسی کنفدراسیون آسیا رانیز برعهده دارد، در تلاش است تا مبلغی که فدراسیون فوتبال در حساب AFC دارد را دریافت کند.

رییس فدراسیون فوتبال در این خصوص گفته است: «مبلغی در حدود دو میلیون و 800 هزار دلار در AFC داریم. با شیخ سلمان هماهنگ کردیم تا این پول را به سمت ساختمان در حال ساخت فدراسیون ببریم. خوشبختانه شهرداری برای صدور پروانه کمک می‌کند و امیدوارم در 2 سال آینده ساخته شود.»

مبلغی که تاج از آن صحبت کرده با نرخ روز ارز در ایران حدود 110 میلیارد تومان می‌شود که عدد خوبی برای فوتبال است. اگر مدیران فدراسیون بتوانند این مبلغ را دریافت کنند و برای ساخت ساختمان هزینه کنند، اتفاق مهمی رخ داده است. باید دید تاج و همکارانش در تعامل با AFC چگونه می‌تواننددر راستای دریافت این پول اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها