ابراهیمی: استقلال با سه دفاع در دربی حاضر می‌شود

دربی این مرتبه نتیجه‌اش در صدرنشینی دو تیم در جدول هم مهم است و حساسیت این مسابقه را دو چندان خواهد کرد.

ابراهیمی: استقلال با سه دفاع در دربی حاضر می‌شود

مربی اسبق پرسپولیس گفت: من سال‌ها در دربی حضور داشته‌ام و همیشه در رختکن پرسپولیس یک حرف به بازیکنان پرسولیس می‌زدیم که نباید در این بازی بازنده شوید!

ناصر ابراهیمی درگفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر که سه شنبه آینده برگزار می شود، اظهار داشت: رقابت این دو تیم سال‌های سال است که ادامه دارد. قبل از انقلاب این رقابت ابتدا بین دو تیم شاهین و تاج بود. البته تاج تماشاگر زیادی نداشت ولی رفته رفته رقابت این دو تیم حساس شد. نام شاهین هم ابتدا به پیکان و سپس پرسپولیس تغییر کرد. تاج هم شد استقلال، پرسپولیس در اوایل انقلاب نامش پیروزی شد و سپس به نام پرسپولیس رسمیت یافت. مسابقه دو تیم حساسیت‌های زیادی دارد.

وی افزود: من سال‌ها در دربی حضور داشته‌ام و همیشه در رختکن پرسپولیس یک حرف به بازیکنان پرسولیس  میزدیم که نباید در این بازی بازنده شوید! قطعا منصور پورحیدری فقید هم در رختکن استقلال مشابه چنین حرف‌هایی را به بازیکنان تیمش می‌زده است. این بازی حساسیت خاص خودش را دارد و حتی گاهی به جایگاه دو تیم در جدول لیگ هم هیچ ربطی پیدا نمی‌کند. البته دربی این مرتبه نتیجه‌اش در صدرنشینی دو تیم در جدول هم مهم است و حساسیت این مسابقه را دو چندان خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها