حردانی تا کی نیمکت‌نشینی را تحمل می‌کند؟

مدافع خوزستانی استقلال که به یک‌باره توسط ساپینتو نیمکت‌نشین شد و جام جهانی را هم از دست داد شاید در دربی هم روی نیمکت بنشیند.

حردانی تا کی نیمکت‌نشینی را تحمل می‌کند؟

قهرمان فصل قبل لیگ برتر ۳ نماینده در تیم ملی داشت و ابوالفضل جلالی، سید حسین حسینی و روزبه چشمی بازیکنانی بودند که از استقلال در جام جهانی حضور داشتند. به غیر از این ۳ بازیکن، محمد محبی، مهدی مهدی پور، مهدی قایدی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، صالح حردانی و جعفر سلمانی بازیکنانی بودند که در زمان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت می‌شدند و حتی در بازگشت کی‌روش هم چند نفر از آن‌ها عضو تیم ملی بودند ولی در نهایت نتوانستند در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرند.

یکی از بازیکنانی که حتی در اردوی اتریش و مینی کمپ‌های تیم ملی قبل از جام جهانی هم حضور داشت، صالح حردانی بود. حردانی که مدافع مورد علاقه اسکوچیچ به شمار می‌رفت و اولین بار توسط او به تیم ملی دعوت شد، در چند مرحله توسط کی‌روش هم به اردو فراخوانده شد ولی در نهایت از لیست تیم ملی خط خورد تا صادق محرمی و رامین رضاییان دو مدافع راست تیم ملی در جام جهانی باشند. حردانی که فصل قبل یکی از خوب‌های استقلال مجیدی بود و حتی توانست وریا غفوری کاپیتان آبی‌ها را نیمکت نشین کند، ایین فصل را هم به عنوان بازیکن فیکس شروع کرد ولی ناگهان در تیم ساپینتو نیمکت نشین شد و سرمربی پرتغالی استقلال ترجیح داد تا کوین یامگای را در پست مدافع راست به کار گیرد ولی از حردانی استفاده نکند.

دلیل نیمکت نشینی‌های متوالی حردانی مشخص نیست ولی همین نیمکت نشینی‌ها باعث شد تا این بازیکن جام جهانی را از دست بدهد. موضوعی که خودش هم به آن اشاره کرد و در مصاحبه ای اعلام کرد، برای حضور در جام جهانی ساپینتو با او همکاری نکرد. صالح که فصل قبل و در بازی برگشت مقابل استقلال با ورودش به زمین روند بازی را تغییر و یک پاس گل زیبا به ژستد داد، باعث شد تا استقلال در آن بازی شکست نخورد و همین موضوع یکی از دلایل قهرمانی آبی‌ها بود.

آنطور که مشخص است، حردانی در دربی پیش رو هم جایی در ترکیب استقلال ندارد و ساپینتو ترجیح می‌دهد بار دیگر از یامگا در پست او استفاده کند. آنطور که شنیدیم چند تیم مطرح لیگ برتری قصد دارند از فرصت به وجود آمده استفاده کنند و حردانی را به خدمت بگیرند. اینکه استقلال و ساپینتو با جدایی بازیکن جوان تیمشان موفقت خواهند کرد یا خیر، مشخص نیست ولی چیزی که برای این بازیکن جوان خیلی اهمییت دارد این است که بتواند بازی کند.

حردانی که جام جهانی را از دست داد، هیچ دوست ندارد جام ملت‌های آسیا را در سال آینده از دست بدهد و از همین رو نیاز دارد که بازی کند. هنوز صالح تصمیمی برای جدایی از استقلال نگرفته ولی قطعا دوست ندارد وضعیتش به همین شکل ادامه پیدا کند و به نوعی آینده فوتبالی اش تحت تاثیر نیمکت نشینی‌های متوالی در استقلال قرار بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها