پول آمد و حالا ساپینتو خوشحال است

ریکاردو ساپینتو بر خلاف اینکه در روز مسابقه و در کنار خط پر جنب و جوش و البته عصبانی است در تمرینات چهره شادی دارد و به جا با بازیکنان شوخی هم می کند.

پول آمد و حالا ساپینتو خوشحال است

تمرینات بدنسازی و تمرینات تاکتیکی این مربی کمی سنگین است و شاید شوخی و خنده به این خاطر چاشنی کار می شود تا بازیکنان بدون گلایه این تمرینات سخت را پشت سر بگذارند. اما خنده های ساپینتودر تمرین دیروز استقلال به نظر دلیل دیگری داشت. اینکه وعده های علی فتح الله زاده در حال محقق شدن است و قرار است پیش از دربی درصد معوقه بازیکنان پرداخت شود.

بازیکنان استقلال در شروع دوباره تمرینات 48 ساعت اعتصاب کردند و به نظر می رسد دلیل عدم نتیجه گیری تیم استقلال در بازی دوستانه هوادار و تیم نفت مسجد سلیمان هم همین بود. به خصوص که علی فتح الله زاده در یک برنامه تلویزیونی حرف های نا امید کننده ای در مورد مسایل مالی زد تا جایی که خیلی ها گفتند مدیر عامل باشگاه استقلال نمی تواند وعده داده شده را عملی کند و پیش از دربی استعفاء خواهد کرد. اما باشگاه استقلال روز گذشته به مربیان و بازیکنان خارجی پرداختی داشت و قرار است امروز و فردا هم درصد بازیکنان و مربیان ایرانی پرداخت شود. در این صورت استقلال می تواند با روحیه ای خوب مهیای بازی با رقیب دیرینه یعنی تیم پرسپولیس شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها