حسینی:خمس به فوتبال هجومی علاقه دارند

مدافع تیم تراکتور می‌گوید پاکو خمس در شروع کار انگیزه زیادی را از خود نشان داده است.

حسینی:خمس به فوتبال هجومی علاقه دارند

محمد حسینی مدافع تراکتور که در دوره قربان بردیف جزو اثرگذارترین بازیکنان این تیم بود، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جدایی بردیف و حضور خمس می‌گوید: جا دارد از زحمات آقای بردیف که برای ما تلاش کردند، تشکر کنم که یک نیم فصل در تیم حضور داشتند و انصافا خیلی زحمت کشیدند.

وی افزود: آقای خمس هم از زمانی که وارد تیم شده‌اند انگیزه زیادی را از خودشان نشان دادند و من هیجان زیادی برای کار با ایشان دارم. آقای خمس کارنامه بسیار خوبی دارند و در گذشته هدایت تیمهای بزرگی را برعهده داشتند و امیدوارم در تراکتور هم باهم بتوانیم تیم را به موفقیت برسانیم.

مدافع تراکتور با اشاره به سبک بازی خمس اظهار داشت: چیزی که همه ما میدانیم این است که آقای خمس به فوتبال هجومی علاقه دارند و به نظر من هم چنین سبکی برای تیم پرطرفدار تراکتور بسیار خوب است و نتیجه می‌دهد و ما هم به عنوان بازیکن آماده‌ایم تا هرچه ایشان گفتند، انجام بدهیم.

او راجع به نظرات هواداران توضیح داد: طرفداران تراکتور بسیار پرشور و با تعصب هستند و به نظرم شایسته بهترین نتایج اند. تلاش ما هم این خواهد بود که هواداران را با عملکرد خوب و نتایج مثبت راضی کنیم.

حسینی در پایان گفت: مطمئن باشید وضعیت تراکتور در ادامه فصل بهتر خواهد شد و همه بازیکنان بایکدیگر هم قسم هستند تا تیم را به موفقیت برسانند. در این دوره فاصله تا شروع لیگ هم آماده می‌شویم تا هر حریفی را از پیش رو برداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها