مخالفت جدی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای بازگشت کی‌روش

انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دغدغه‌ای دوباره برای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تبدیل شده که حامیان جدی کی‌روش را در هیأت رئیسه نیز از دست داده است.

مخالفت جدی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای بازگشت کی‌روش

کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای سومین دوره متوالی فرصت هدایت تیم ملی ایران را در این رقابتها پیدا کرد اما باز هم نتوانست با نسلی از بازیکنان که اکثر آنها را خودش پرورش داده بود رویای صعود به دور حذفی را محقق کند.

بازگشت سرمربی پرتغالی به نیمکت تیم ملی ایران در فاصله سه ماه مانده به جام جهانی قطر توسط مهدی تاج و نظر مثبت اکثر اعضای هیأت رئیسه رقم خورد اما عملکرد تیم با دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا و یک پیروزی مقابل ولز با انتقاد اکثر کارشناسان روبرو شد. همین موضوع حامیان کی روش را در داخل هیأت رئیسه فدراسیون هم با ریزش مواجه کرده است.

تعداد مخالفان بازگشت کی روش در هیأت رئیسه به پنج نفر رسیده است تا مهدی تاج نیز حمایت کافی را برای تصویب طرح بازگشت این مربی پرتغالی نداشته باشد.

همچنین اعضای هیأت رئیسه همچنان منتظر است تا گزارش عملکرد تیم ملی و کارلوس کی روش را در این باره از زبان تاج بشنوند اما هنوز خبری از برگزاری جلسه هیأت رئیسه نیست.

انتخاب سرمربی آینده تیم ملی ایران در حالی ادامه دارد که دو تن از اعضای هیات رئیسه قصد دارند سایر نفرات را برای انتخاب گزینه داخلی متقاعد کرده و سکان هدایت تیم ملی را در جام ملت‌های ۲۰۲۳ به گزینه وطنی بسپارند.

باید دید تاج که به تازگی هدایت ممبینی را به عنوان دبیرکل فدراسیون منصوب کرده است و البته حامیانی چون محمدرضا ساکت در هیات رئیسه دارد، چه زمانی را برای برگزاری نشست هیأت رئیسه تعیین می‌کند تا آنها به این موضوع رسیدگی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها