دلیل غیبت رضا یزدانی در جام جایزه بزرگ گرجستان مشخص شد

رضا یزدانی دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز جهان تیم منتخب کشتی آزاد ایران را در تورنمنت گرجستان همراهی نخواهد کرد.

دلیل غیبت رضا یزدانی در جام جایزه بزرگ گرجستان مشخص شد

تیم منتخب کشتی آزاد ایران در حالی امروز (سه شنبه) برای حضور در جام جایزه بزرگ گرجستان راهی تفلیس می‌شود که رضا یزدانی این تیم را همراهی نخواهد کرد. یزدانی با درخواستی کتبی به کادر فنی اعلام کرده آمادگی حضور در این تورنمنت را ندارد و همین موضوع حرف و حدیث‌هایی را بوجود آورد که یک از نزدیکان کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ۲۰۱۶ نسبت به حواشی رخ داده اینگونه واکنش نشان داده است:

رضا یزدانی سه روز قبلِ انتخابى تیم ملى از ناحیه گوش احساس درد شدیدى پیدا می‌کند، به حدى که ناگزیر می‌شود برای درمان به پزشک مراجعه کند (با همان درد وحشتناک در انتخابى تیم ملی حضور پیدا کرده تا بهانه اى براى فرصت طلبان باقى نگذارد) پزشک فوق تخصص گوش، حلق و بینى بعد از معاینه تشخیص می‌دهد که در پشت پرده گوش (گوش میانى) مایعى جمع شده و هرچه سریعتر باید درمانش را شروع کند تا از کنترل خارج نشود، برای همین پزشک نسخه تجویز و تاکید می‌کند اگر دارو و آنتى بیوتیک‌ها جواب ندهد باید جراحى صورت گیرد.

از طرفی انجام جراحى نتیجه اش می‌شود عقب افتادن از تمریناتِ قبل جهانى و تحت الشعاع قرار دادنش؛ روى همین حساب رضا رفت به سمت مصرف آنتى بیوتیک با دوز بسیار بالا که شکر خدا توانست بعد سه هفته ى سخت به طرف بهبودی پیش رود، در همین خلال هم بطور مستمر در اردو‌ها حضور فعال داشت. ولى مصرف زیاد آنتى بیوتیک باعث تحلیل رفتن بدنش می‌شود و ریتم رو به رشد بدنى که باید طبق زمان بندى بدنسازی هایش پیش می‌رفت آنطورى که از خودش انتظار داشت با کندى مواجه می‌شود، حالا هم براى جبران این زمان از دست رفته فشار تمریناتش را بیشتر کرده و حتى بعد از اتمام اردو‌ها هم در خانه ى کشتى مانده بود تا در این فرصت باقیمانده بدنش را روى فرم دلخواه بیاورد.

ولى نکته اى که جاى تعجب دارد این است که کادر فنى به ریز در جریان این موضوع و وضعیت بدنش قرار داشته و دارد، اما با همین وجود اصرار به اعزامش به تورنمنت گرجستان داشتند، ولی رفتن به گرجستان همانا و کم کردن فشار تمریناتى که در پیش گرفته بود هم همانا، براى حضور در این تورنمنت باید بدنش را که در فشار بدن سازى بوده به سمت شرایط مسابقه اى ببرد و این یعنى از دست رفتن زمانى حداقل دوهفته اى...

بنابراین گزارش و با توجه به عدم حضور رضا یزدانی در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های جام جایزه بزرگ گرجستان، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی با علیرضا سرلک، محمدباقر یخکشی، ایمان صادقی، پیمان بیابانی، ابوالفضل حاجی‌پور، یونس امامی، سیداحمد محمدی، رضا افضلی، بهمن تیموری، کامران قاسم پور راهی تفلیس خواهد شد.

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا روز‌های ۱۶ تا ۱۹ مردادماه در شهر تفلیس برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها