عبدی از پرسپولیس جدا می‌شود؟

البته عبدی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و به همین دلیل عبدی به دنبال آن است تا به شکل قرضی برای نیم فصل از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شود.

عبدی از پرسپولیس جدا می‌شود؟

این یک واقعیت است که یحیی گل محمدی به مهدی عبدی اعتقادی ندارد و با تاکید بر این که عبدی در خط حمله خوب نمی دود و نمی تواند مدافعان حریف را تحت فشار و پرس مستقیم قرار دهد، از این گلزن جوان یک بازیکن نیمکت نشین ساخته است.

مهاجمی که در اوج جوانی با شم گلزنی فوق العاده اش در بازی های بسیار حساسی برای سرخ ها گلزنی کرد رفته رفته از ترکیب اصلی یحیی دور شد تا این روزها به یک نیمکت نشین کامل تبدیل شود.

در این خصوص خبرهای موثق دریافتی حاکی از آن است با توجه به این که عبدی با توجه به شرایط موجود از نظر فوتبالی به شدت افت می کند، بی میل نیست تا در نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس جدا شود.

البته عبدی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و به همین دلیل عبدی به دنبال آن است تا به شکل قرضی برای نیم فصل از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شود. حال باید دید درنهایت این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

گفتنی است عبدی پیشنهادهای خوبی از تیم های مدعی دارد و از استقلال و سپاهان گرفته تا گل گهر و فولاد خواهان جذب این مهاجم حتی برای نیم فصل هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها