دومین دوره مسابقات شنای آقایان کارگری ایمدرو کشور؛

شناگر فولاد هرمزگان صاحب یک مدال نقره شد

تیم شنای آقایان شرکت فولاد هرمزگان در مسابقات شنای ایمیدرو به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، صاحب یک مدال نقره شد. در این مسابقات بهزاد صادقی توانست با رکورد یک دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۷ صدم ثانیه در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت حائز رتبه دوم در رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال شود.

شناگر فولاد هرمزگان صاحب یک مدال نقره شد

 

در ۴ در ۵۰ متر مختلط نیز بهزاد صادقی در رتبه پنجم قرار گرفت، در ۱۰۰ متر آزاد نیز بهزاد صادقی چهارم و فرامرز فرج زاده در رتبه پنجم ایستاد، در ۱۰۰ متر قورباغه فرامرز فرج زاده در رتبه هفتم قرار گرفت اما در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال مجتبی بیدکی و ایمان پورچنگیز در ۱۰۰ متر آزاد به ترتیب هشتم و نهم شدند و در ۱۰۰ متر قورباغه نیز ایمان پورچنگیز و مجتبی بیدکی به ترتیب پنجم و ششم شدند.

در دومین دوره مسابقات شنای کارگری ایمدرو کشور که با حضور بیش از ۱۷۰ ورزشکار در ۵ رشته با حضور ۱۵ تیم در بخش آقایان از تاریخ ۲۶ الی ۲۸ آبان‌ماه به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در استخر مجموعه باغ فردوس فولاد مبارکه برگزار شد، تیم فولاد هرمزگان با ترکیب فرامرز فرج زاده، ایمان پورچنگیز، مجتبی بیدکی و بهزاد صادقی و با سرپرستی سید محمد هاشمی مهر و مربیگری حمید عامری سیاهویی حضور یافت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها