به فوتبالیست‌ها پاداش‌های میلیاردی می‌دهند، به کشتی که می‌رسند می‌گویند بودجه نداریم

قهرمان کشتی جهان در مورد پاداش میلیاردی فوتبالیست ها گفت: به فوتبال پاداش های میلیاردی می دهند، اما به کشتی که می رسند، می گویند بودجه نداریم.

به فوتبالیست‌ها پاداش‌های میلیاردی می‌دهند، به کشتی که می‌رسند می‌گویند بودجه نداریم

واکنش کامران قاسمپور، قهرمان کشتی جهان در مورد پاداش و حواله خودرو به فوتبالیست ها:

ما قهرمان جام جهانی هم شویم، حواله خودرو نمی گیریم!

 

واقعیت این است که ورزشکاران هر رشته به اندازه خودشان زحمت می کشند؛ حالا چه در فوتبال و چه بقیه رشته ها. ملی پوشان و قهرمانان ورزش ایران در هر رشته برای من قابل احترام هستند و هر پاداش یا دستمزدی هم که می گیرند، گوارای وجودشان.

مشکل ما این است که مسئولین نگاه یکسانی به ورزشکاران ندارند. انگار ما فرزند ناخوانده این ورزش هستیم. اگر تیم ملی فوتبال در جام جهانی بوده، ما هم چند روز دیگر باید در خاک آمریکا در جام جهانی شرکت کنیم. اما همان مسئولانی که به فوتبالیست ها حواله خودرو داده اند، اگر کشتی گیران در جام جهانی قهرمان هم شوند، چنین پاداشی به آن ها می دهند؟

واقعا خنده دار است که من دو سال است قهرمان جهان می شوم و برمی گردم، اما همان پاداشی که خود وزارت ورزش هم تصویب کرده را نمی دهند.

اگر هم بدهند، به نظرتان ۱۵۰ میلیون تومان دردی از ما دوا می کند؟ به فوتبال پاداش های میلیاردی می دهند، اما به کشتی که می رسند، می گویند بودجه نداریم. چطور بودجه در زمان قهرمانی های کشتی محدود می شود؟ در حین جام جهانی به فوتبالیست ها پاداش دادند، اما دو سال از قهرمانی ما می گذرد و هنوز از پاداش خبری نیست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها