نوازی: چرا هر بازیکنی که لژیونر می‌شود حتماً باید در تیم ملی بازی کند.

شاید اگر با اسکوچیچ به جام جهانی می‌رفتیم عملکرد بهتری داشتیم. البته این نظر شخصی من است.

نوازی: چرا هر بازیکنی که لژیونر می‌شود حتماً باید در تیم ملی بازی کند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است این تیم در پی ناکامی در راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی باید تغییر نسل دهد.

محمد نوازی درباره حذف تیم ملی ایران از مسابقات جام جهانی گفت: ابتدا باید به بازیکنان خسته ‌نباشید بگویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. ما متأسفانه مثل دوره‌های گذشته فقط در مرحله گروهی حضور داشتیم و نتیجه لازم را نگرفتیم. یکسری از دوستان تصمیمات اشتباهی در گذشته گرفتند و شاید اگر با اسکوچیچ به جام جهانی می‌رفتیم عملکرد بهتری داشتیم. البته این نظر شخصی من است و شاید برخی افراد با این موضوع موافق نباشند.

مدافع - هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: برخی از بازیکنان که زمان اسکوچیچ دعوت می‌شدند کنار گذاشته شدند و برخی نیز که دعوت نمی‌شدند با آمدن کی‌روش دوباره به تیم ملی برگشتند. بازیکنانی به تیم اضافه شدند که یک سال بود فوتبال بازی نمی‌کردند و نمی‌دانم چرا هر بازیکنی که لژیونر می‌شود حتماً باید در تیم ملی بازی کند. ما چرا نباید به بازیکنان لیگ برتر ایران بها بدهیم؟! آیا ابوالفضل جلالی مقابل آمریکا بد بازی کرد؟ او بعد از ورود به زمین بهترین نمایش را داشت.

وی همچنین خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم در این جام به کی‌روش باختیم و بهتر بود که حتی اگر تصمیم به قطع همکاری با اسکوچیچ گرفتیم از یک مربی ایرانی استفاده می‌کردیم. واقعاً چه ایرادی داشت که یک مربی ایرانی در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی می‌نشست. شما دیدید که مقابل آمریکا و انگلیس چگونه شکست خوردیم و چه تصمیمات اشتباهی توسط کی‌روش گرفته شد و حالا بعد از اتمام بازی‌های ایران مردم هم از فوتبال دلسرد می‌شوند. ما با ترکیبی عجیب برابر انگلیس بازی کردیم و باختیم. در بازی با ولز با ترکیب درست بازی کردیم، ولی در دیدار برابر آمریکا مجدداً چند تغییر داشتیم. واقعاً دلیلش چه بود؟

نوازی در پایان اظهار داشت: من معتقدم که تیم ملی نیاز به تغییر نسل دارد و ما باید به بازیکنانی که در لیگ ایران بازی می‌کنند بیشتر بها بدهیم. ما کی‌روش را آوردیم که بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. حالا مشخص نیست که آیا قرار است ایشان در تیم ملی بماند یا اینکه برود،‌ چرا که سال آینده جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم و باید آنجا نتیجه بگیریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها