تاج : قرعه کشی لیگ به منزله آغاز لیگ نیست

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مربیان باید با مدیر باشگاه‌ها هماهنگ کنند مربی نباید با ما حرف بزند باید با مدیر باشگاه حرف بزند که ورزشگاه را آماده کنند.

تاج : قرعه کشی لیگ به منزله آغاز لیگ نیست

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره تاریخ شروع لیگ برتر و گلایه مربیان اظهار داشت: مربیان باید با مدیر باشگاه‌ها هماهنگ کنند مربی نباید با ما حرف بزند باید با مدیر باشگاه حرف بزند که ورزشگاه را آماده کنند. بسیاری از مدیران کل مسئولیت گرفتند این کار را انجام دهند من عکسی از شهدای ورزشگاه وطنی دیدم که صندلی‌ها را شماره گذاری کرده‌اند. اگر فردا قرعه کشی لیگ انجام می‌شود این موضوع به منزله آغاز لیگ نیست بلکه یک مرحله از مسیری است که طی کرده‌ایم.

تاج افزود: اگر ورزشگاه‌ها آماده شوند در این صورت نماینده مجلس هم نمی‌گوید بدون امکانات لیگ را برگزار کنید. ۸۰ درصد مردم گفتند قبول داریم ورزشگاه‌ها باید تجهیز شوند و بدون امکانات برگزاری لیگ به مصلحت نیست، البته من حق را به مربیان می‌دهم اما باید فشار روی مدیریت بیاورند تا این حد امکان عادی و طبیعی را ایجاد کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تعداد باشگاه‌هایی که ورزشگاه ندارند باید بازی‌های خود را بدون حضور تماشاگر به استان مجاور منتقل کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها