بردیف: با ناراحتی و غم و اندوه تراکتور را ترک می‌کنم

من با ناراحتی و غم و اندوه تراکتور را ترک می‌کنم. قبلم از رفتن آزرده است.

بردیف: با ناراحتی و غم و اندوه تراکتور را ترک می‌کنم

سرمربی تراکتور گفت: درست است به اجبار باید از تیم جدا شدم، اما ارتباط من با تراکتور و زنوزی ادامه خواهد داشت.

قربان بردیف در خصوص درخواست جدایی از تراکتور اظهار داشت: من یک درخواست همکاری از کشورم روسیه دریافت کردم و به هرحال نمی توانستم این درخواست را درد کنم. می‌خواهم به هواداران تراکتور اعلام کنم که کلیه درخواست های ما به صورت کامل رعایت شده و هیچ مشکلی از این بابت نداشتیم و داخل باشگاه جو صمیمی و مناسب و شرایط خوبی برای کار فراهم بود. آنقدر صمیمی شدیم که مثل یک خانواده هستیم.

وی ادامه داد: هواداران باید این را در نظر بگیرند که بحثمالی در میان نبوده است بلکه وقتی درخواستی از کشورتان است، نمی‌تواند آن را رد کنید. امیدوارم هواداران به این موضوع احترام بگذارند و مرا درک کنند، همانطور که من به آنها احترام می‌گذارم.

سرمربی تراکتور تاکید کرد در مورد اینکه در زمان حضورتان در تراکتور کم و کاستی بوده که تصمیم به جدایی گرفتید، یا خیر، گفت: زنوزی مالک باشگاه تمامی امکانات یک باشگاه حرفه‌ای را در اختیار ما قرار دادند. هواداران احساس کنند که جدایی به خاطر مسائل دیگری بوده، است، من می‌گویم که نه، اینطور نیست. ما دو دوست هستیم و ممکن است مدتی از هم دور باشیم، اما این ارتباط همیشه ادامه خواهد داشت. ما با زنوزی رابطه بسیار خوبی داریم و دوستی عمیقی داریم. زنوزی عاشق فوتبال و تراکتور است. او همیشه دغدغه اش گسترش فوتبال کودکان و نوجوانان است. در این مورد هم بحث‌های مختلفی با هم داشتیم.

بردیفبا اشاره به اینکه به لطف زنوزی بود که ایران را دیدم و با مردم آن آشنا شدم، گفت:  ملت شما آنقدر با فهم و مهربان است که همیشه در قلب من خواهد بود. عشق به فوتبال و هواداران را در این تیم دیدم و واقعا از اعماق وجودشان از تیم حمایت می‌کردند. برای تراکتور خودم آرزو می‌کنم که در مراحل بعدی موفقیت های بیشتری را کسب کند. به عشق مردم ایران و هواداران تراکتور دوباره حتما به ایران سفر خواهم کرد.

امروز روز آخر تمرینات ما در آنتالیا بود. فردا به استانبول می‌رویم و بعد از آن به روسیه می‌روم. به اهداف مان در اردوی ترکیه رسیدیم و بازیکنان در شرایط آمادگی مناسبی هستند. من با ناراحتی و غم و اندوه تراکتور را ترک می‌کنم. قبلم از رفتن آزرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها