علیزاده: برای قلعه‌نویی دویدن و با جان و دل بازی کردن بسیار مهم است

تیم ما از لحاظ هزینه با دیگر تیم‌هایی که در بالای جدول هستند قابل قیاس نیست.

علیزاده: برای قلعه‌نویی دویدن و با جان و دل بازی کردن بسیار مهم است

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به تمجید از سرمربی این تیم پرداخت و تأکید کرد، او در کارش بسیار سخت‌گیر است. 

علیرضا علیزاده  درباره آخرین وضعیت تیم گل‌گهر در تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: اکثر لیگ‌های دنیا تا فاصله یک هفته مانده به جام جهانی برگزار شد، ولی لیگ ایران با تصمیم کارلوس کی‌روش چند هفته زودترا تعطیلی شد. باید با این وضعیت کنار بیاییم، ولی این تعطیلی به سود تیم ما نبود و مجبوریم دوباره بدنسازی کنیم. بعد از شروع مجدد لیگ هم بازی‌ها فشرده برگزار می‌شود و امیدوارم تیم ما اُفت نکند. البته کادر فنی برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌دهد تا با برگزاری اردو و بازی‌های دوستانه در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا با هزینه‌هایی که گل‌گهر کرده است، می‌توان این تیم را جزو مدعیان قهرمانی قرار داد؟»، تأکید کرد: تیم ما از لحاظ هزینه تیم هفتم لیگ است. به هر حال ما فوتبالیست‌ هستیم و از قراردادهای دیگر تیم‌ها اطلاع داریم. تیم ما از لحاظ هزینه با دیگر تیم‌هایی که در بالای جدول هستند قابل قیاس نیست، با این حال تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در لیگ امسال داشته باشیم.

علیزاده همچنین در مورد کار کردن با امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: در ایران مربی سخت‌گیر مثل قلعه‌نویی کم داریم. نمی‌خواهم بگویم کار کردن با ایشان سخت است و در مورد خودم باید بگویم که راحت با این مربی کار می‌کنم، ولی او نسبت به وظایفی که بازیکنان دارند بسیار حساس است. از طرفی خودش هم به مسئولیتی که دارد حساس است. شاید خیلی از مربیان در تمرین وزنه تیم‌شان حاضر نشوند و وقتی تمرین دو جلسه باشد در یکی از آن جلسه‌ها غیبت کنند، قلعه‌نویی اما در تمام تمرینات اولین نفری است که حاضر می‌شود و آخرین نفر هم هست که می‌رود.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر تصریح کرد: در تیم ما اگر بازیکنی در دقیقه دو وضعیت خوبی نداشته باشد، احتمال تعویض شدنش وجود دارد. برای قلعه‌نویی دویدن و با جان و دل بازی کردن بسیار مهم است و البته در تمرینات هم روی عملکرد بازیکنان حساس است. من خوشحالم که با این مربی کار می‌کنم و چیزهای زیادی از او یاد گرفته‌ام.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها